Wersja obowiązująca od 2009-12-01 do 2013-09-12
1. We wstępie zamieszcza się co najmniej:
1) tytuł „Memorandum informacyjne”;
2) nazwę (firmę) i siedzibę funduszu, a jeżeli fundusz jest:
a) funduszem z wydzielonymi subfunduszami – także oznaczenia wszystkich subfunduszy,
b) funduszem powiązanym – także nazwę funduszu podstawowego;
3) nazwę (firmę) oraz siedzibę towarzystwa funduszy inwestycyjnych będącego organem funduszu;
4) nazwę (firmę) lub imię i nazwisko oraz siedzibę (miejsce zamieszkania) wprowadzającego;
5) liczbę i oznaczenie emisji oferowanych certyfikatów inwestycyjnych;
6) cenę emisyjną (sprzedaży) oferowanych certyfikatów inwestycyjnych albo sposób jej ustalenia oraz tryb i termin udostępnienia ceny do publicznej wiadomości;
7) stwierdzenie, że oferowanie certyfikatów inwestycyjnych odbywa się wyłącznie na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w memorandum, jak również że memorandum jest jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o certyfikatach inwestycyjnych, ich ofercie i emitencie;
8) [31] wskazanie przepisu ustawy, zgodnie z którym oferta publiczna certyfikatów inwestycyjnych może być prowadzona na podstawie memorandum, oraz wskazanie daty zatwierdzenia memorandum przez Komisję;
9) wskazanie nazwy (firmy) i siedziby podmiotu oferującego oraz subemitentów;
10) datę i miejsce sporządzenia memorandum z oznaczeniem daty jego ważności oraz daty, do której informacje aktualizujące memorandum zostały zamieszczone w jego treści;
11) wskazanie trybu, w jakim informacje o zmianie danych zawartych w memorandum, w okresie jego ważności, będą podawane do publicznej wiadomości;
12) spis treści zawierający listę podstawowych rozdziałów i punktów memorandum, ze wskazaniem numeru strony.
2. W przypadku funduszu z wydzielonymi subfunduszami informacje wymienione w ust. 1 pkt 4–6 podaje się odrębnie dla każdego subfunduszu.
[31] § 58 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 listopada 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinno odpowiadać memorandum informacyjne, o którym mowa w art. 39 ust. 1 oraz art. 42 ust. 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. Nr 191, poz. 1483). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2009 r.
Wersja obowiązująca od 2009-12-01 do 2013-09-12
1. We wstępie zamieszcza się co najmniej:
1) tytuł „Memorandum informacyjne”;
2) nazwę (firmę) i siedzibę funduszu, a jeżeli fundusz jest:
a) funduszem z wydzielonymi subfunduszami – także oznaczenia wszystkich subfunduszy,
b) funduszem powiązanym – także nazwę funduszu podstawowego;
3) nazwę (firmę) oraz siedzibę towarzystwa funduszy inwestycyjnych będącego organem funduszu;
4) nazwę (firmę) lub imię i nazwisko oraz siedzibę (miejsce zamieszkania) wprowadzającego;
5) liczbę i oznaczenie emisji oferowanych certyfikatów inwestycyjnych;
6) cenę emisyjną (sprzedaży) oferowanych certyfikatów inwestycyjnych albo sposób jej ustalenia oraz tryb i termin udostępnienia ceny do publicznej wiadomości;
7) stwierdzenie, że oferowanie certyfikatów inwestycyjnych odbywa się wyłącznie na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w memorandum, jak również że memorandum jest jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o certyfikatach inwestycyjnych, ich ofercie i emitencie;
8) [31] wskazanie przepisu ustawy, zgodnie z którym oferta publiczna certyfikatów inwestycyjnych może być prowadzona na podstawie memorandum, oraz wskazanie daty zatwierdzenia memorandum przez Komisję;
9) wskazanie nazwy (firmy) i siedziby podmiotu oferującego oraz subemitentów;
10) datę i miejsce sporządzenia memorandum z oznaczeniem daty jego ważności oraz daty, do której informacje aktualizujące memorandum zostały zamieszczone w jego treści;
11) wskazanie trybu, w jakim informacje o zmianie danych zawartych w memorandum, w okresie jego ważności, będą podawane do publicznej wiadomości;
12) spis treści zawierający listę podstawowych rozdziałów i punktów memorandum, ze wskazaniem numeru strony.
2. W przypadku funduszu z wydzielonymi subfunduszami informacje wymienione w ust. 1 pkt 4–6 podaje się odrębnie dla każdego subfunduszu.
[31] § 58 ust. 1 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 listopada 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinno odpowiadać memorandum informacyjne, o którym mowa w art. 39 ust. 1 oraz art. 42 ust. 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U. Nr 191, poz. 1483). Zmiana weszła w życie 1 grudnia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-08-07 do 2009-11-30
1. We wstępie zamieszcza się co najmniej:
1) tytuł „Memorandum informacyjne”;
2) nazwę (firmę) i siedzibę funduszu, a jeżeli fundusz jest:
a) funduszem z wydzielonymi subfunduszami – także oznaczenia wszystkich subfunduszy,
b) funduszem powiązanym – także nazwę funduszu podstawowego;
3) nazwę (firmę) oraz siedzibę towarzystwa funduszy inwestycyjnych będącego organem funduszu;
4) nazwę (firmę) lub imię i nazwisko oraz siedzibę (miejsce zamieszkania) wprowadzającego;
5) liczbę i oznaczenie emisji oferowanych certyfikatów inwestycyjnych;
6) cenę emisyjną (sprzedaży) oferowanych certyfikatów inwestycyjnych albo sposób jej ustalenia oraz tryb i termin udostępnienia ceny do publicznej wiadomości;
7) stwierdzenie, że oferowanie certyfikatów inwestycyjnych odbywa się wyłącznie na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w memorandum, jak również że memorandum jest jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o certyfikatach inwestycyjnych, ich ofercie i emitencie;
8) informację, że oferta publiczna certyfikatów inwestycyjnych następuje w trybie, o którym mowa w art. 42 ust. 1 ustawy, ze wskazaniem daty zatwierdzenia memorandum przez Komisję;
9) wskazanie nazwy (firmy) i siedziby podmiotu oferującego oraz subemitentów;
10) datę i miejsce sporządzenia memorandum z oznaczeniem daty jego ważności oraz daty, do której informacje aktualizujące memorandum zostały zamieszczone w jego treści;
11) wskazanie trybu, w jakim informacje o zmianie danych zawartych w memorandum, w okresie jego ważności, będą podawane do publicznej wiadomości;
12) spis treści zawierający listę podstawowych rozdziałów i punktów memorandum, ze wskazaniem numeru strony.
2. W przypadku funduszu z wydzielonymi subfunduszami informacje wymienione w ust. 1 pkt 4–6 podaje się odrębnie dla każdego subfunduszu.