history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-02-25 do 2017-12-30

[1] Kontrolę wojskowych bocznic kolejowych i wojskowych pojazdów kolejowych przeprowadza się w uzgodnieniu z właściwym terenowym organem Ministra Obrony Narodowej, po przedstawieniu przez kontrolujących dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych, wymaganych na podstawie odrębnych przepisów.

[1] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 lutego 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu wykonywania kontroli przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego (Dz.U. Nr 22, poz. 114). Zmiana weszła w życie 25 lutego 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-02-25 do 2017-12-30

[1] Kontrolę wojskowych bocznic kolejowych i wojskowych pojazdów kolejowych przeprowadza się w uzgodnieniu z właściwym terenowym organem Ministra Obrony Narodowej, po przedstawieniu przez kontrolujących dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych, wymaganych na podstawie odrębnych przepisów.

[1] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 lutego 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie trybu wykonywania kontroli przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego (Dz.U. Nr 22, poz. 114). Zmiana weszła w życie 25 lutego 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-04-17 do 2010-02-24

1. W dniu przystąpienia do kontroli kontrolujący zawiadamia kierownika jednostki kontrolowanej o przedmiocie kontroli, okazując legitymację służbową i upoważnienie, o którym mowa w § 2.

2. Kontrola powinna być prowadzona w sposób niepowodujący zakłóceń działalności jednostki kontrolowanej.

3. Kontrolę wojskowych bocznic kolejowych i wojskowych pojazdów szynowych przeprowadza się w uzgodnieniu z właściwym terenowym organem Ministra Obrony Narodowej, po przedstawieniu przez kontrolujących dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych, wymaganych na podstawie odrębnych przepisów.