Wersja obowiązująca od 2012.12.31 do 2015.03.01

[Prowadzenie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym] 1. Ewidencja ludności jest prowadzona w systemie teleinformatycznym przez:

1) ministra właściwego do spraw wewnętrznych – w formie zbioru PESEL;

2) wojewodę – w formie wojewódzkich zbiorów meldunkowych, określonych w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a–c;

3) organy gminy – w formie gminnych zbiorów meldunkowych.

2. [41] (uchylony).

[41] Art. 46 ust. 2 uchylony przez art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1407). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2012 r.

Wersja obowiązująca od 2012.12.31 do 2015.03.01

[Prowadzenie ewidencji ludności w systemie teleinformatycznym] 1. Ewidencja ludności jest prowadzona w systemie teleinformatycznym przez:

1) ministra właściwego do spraw wewnętrznych – w formie zbioru PESEL;

2) wojewodę – w formie wojewódzkich zbiorów meldunkowych, określonych w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a–c;

3) organy gminy – w formie gminnych zbiorów meldunkowych.

2. [41] (uchylony).

[41] Art. 46 ust. 2 uchylony przez art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1407). Zmiana weszła w życie 31 grudnia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008.11.15 do 2012.12.30

1. Ewidencja ludności jest prowadzona w systemie teleinformatycznym przez: [16]

1) ministra właściwego do spraw wewnętrznych – w formie zbioru PESEL;

2) wojewodę – w formie wojewódzkich zbiorów meldunkowych, określonych w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a–c;

3) organy gminy – w formie gminnych zbiorów meldunkowych.

2. Zbiór, o którym mowa w art. 44b, prowadzi kierownik zakładu lub osoba przez niego upoważniona.

[16] Art. 46 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 16 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 195, poz. 1198). Zmiana weszła w życie 15 listopada 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007.02.24 do 2008.11.14

1. Ewidencja ludności jest prowadzona w systemie informatycznym przez:

1) ministra właściwego do spraw wewnętrznych [15] – w formie zbioru PESEL;

2) wojewodę – w formie wojewódzkich zbiorów meldunkowych, określonych w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a–c;

3) organy gminy – w formie gminnych zbiorów meldunkowych.

2. Zbiór, o którym mowa w art. 44b, prowadzi kierownik zakładu lub osoba przez niego upoważniona.

[15] Art. 46 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 21, poz. 125). Zmiana weszła w życie 24 lutego 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006.08.04 do 2007.02.23     (Dz.U.2006.139.993 tekst jednolity)

1. Ewidencja ludności jest prowadzona w systemie informatycznym przez:

1) ministra właściwego do spraw administracji publicznej – w formie zbioru PESEL;

2) wojewodę – w formie wojewódzkich zbiorów meldunkowych, określonych w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a–c;

3) organy gminy – w formie gminnych zbiorów meldunkowych.

2. Zbiór, o którym mowa w art. 44b, prowadzi kierownik zakładu lub osoba przez niego upoważniona.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.08.24 do 2006.08.03     (Dz.U.2001.87.960 tekst jednolity)

[Prowadzenie ewidencji ludności] 1. Ewidencja ludności jest prowadzona w systemie informatycznym przez:

1) ministra właściwego do spraw administracji publicznej — w formie zbioru PESEL,

2) wojewodę — w formie wojewódzkich zbiorów meldunkowych, określonych w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a)—c),

3) organy gminy — w formie gminnych zbiorów meldunkowych.

2. Zbiór, o którym mowa w art. 44b, prowadzi kierownik zakładu lub osoba przez niego upoważniona.