Wersja obowiązująca od 2007.07.01 do 2008.06.27

1. Finansowanie dopłat do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji następuje w formie dotacji na podstawie kompletnego i prawidłowo wypełnionego wniosku o udzielenie dopłaty do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, zwanego dalej „wnioskiem o dopłatę”.

1a. [1] Wzór wniosku jest określony w załączniku nr 1 [2] do rozporządzenia.

1b. [3] Do wniosku o dopłatę dołącza się:

1) zaświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis, jak też każdej innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych, w związku z którymi udzielana jest pomoc de minimis, o ile korzystano z takiej pomocy;

2) informacje o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu, w szczególności bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych; jeżeli przedsiębiorca należy do grupy kapitałowej, należy również dołączyć te informacje odpowiednio o wszystkich spółkach należących do danej grupy, za ostatni rok obrotowy.

1c. [4] Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 1a, jest publikowany w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Narodowego Funduszu.

2. Wniosek o dopłatę przesyła się do Narodowego Funduszu w terminie do dnia 31 marca roku następującego po roku, w którym przedsiębiorca prowadzący stację demontażu spełnił warunki, o których mowa w art. 410a ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, oraz spełnił obowiązek, o którym mowa w art. 410a ust. 1 pkt 3 tej ustawy; termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem wniosek został bezpośrednio złożony w Narodowym Funduszu albo został nadany w placówce pocztowej operatora publicznego.

3. Lista przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu uprawnionych do otrzymania dopłat publikowana jest w terminie do dnia 30 kwietnia na stronie internetowej Narodowego Funduszu.

[1] § 3 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

[2] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

[3] § 3 ust. 1b dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

[4] § 3 ust. 1c dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007.07.01 do 2008.06.27

1. Finansowanie dopłat do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji następuje w formie dotacji na podstawie kompletnego i prawidłowo wypełnionego wniosku o udzielenie dopłaty do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, zwanego dalej „wnioskiem o dopłatę”.

1a. [1] Wzór wniosku jest określony w załączniku nr 1 [2] do rozporządzenia.

1b. [3] Do wniosku o dopłatę dołącza się:

1) zaświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis, jak też każdej innej pomocy dotyczącej tych samych kosztów kwalifikowanych, w związku z którymi udzielana jest pomoc de minimis, o ile korzystano z takiej pomocy;

2) informacje o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu, w szczególności bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych; jeżeli przedsiębiorca należy do grupy kapitałowej, należy również dołączyć te informacje odpowiednio o wszystkich spółkach należących do danej grupy, za ostatni rok obrotowy.

1c. [4] Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 1a, jest publikowany w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Narodowego Funduszu.

2. Wniosek o dopłatę przesyła się do Narodowego Funduszu w terminie do dnia 31 marca roku następującego po roku, w którym przedsiębiorca prowadzący stację demontażu spełnił warunki, o których mowa w art. 410a ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, oraz spełnił obowiązek, o którym mowa w art. 410a ust. 1 pkt 3 tej ustawy; termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem wniosek został bezpośrednio złożony w Narodowym Funduszu albo został nadany w placówce pocztowej operatora publicznego.

3. Lista przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu uprawnionych do otrzymania dopłat publikowana jest w terminie do dnia 30 kwietnia na stronie internetowej Narodowego Funduszu.

[1] § 3 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

[2] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

[3] § 3 ust. 1b dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

[4] § 3 ust. 1c dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007.05.18 do 2007.06.30

1. [1] Finansowanie dopłat do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji następuje w formie dotacji na podstawie kompletnego i prawidłowo wypełnionego wniosku o udzielenie dopłaty do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, zwanego dalej „wnioskiem o dopłatę”.

2. [2] Wniosek o dopłatę przesyła się do Narodowego Funduszu w terminie do dnia 31 marca roku następującego po roku, w którym przedsiębiorca prowadzący stację demontażu spełnił warunki, o których mowa w art. 410a ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, oraz spełnił obowiązek, o którym mowa w art. 410a ust. 1 pkt 3 tej ustawy; termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem wniosek został bezpośrednio złożony w Narodowym Funduszu albo został nadany w placówce pocztowej operatora publicznego.

3. Lista przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu uprawnionych do otrzymania dopłat publikowana jest w terminie do dnia 30 kwietnia na stronie internetowej Narodowego Funduszu.

[1] § 3 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 18 maja 2007 r.

[2] § 3 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 maja 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków przeznaczania wpływów pochodzących z opłat w zakresie recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. Nr 88, poz. 588). Zmiana weszła w życie 18 maja 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006.07.13 do 2007.05.17

1. Finansowanie dopłat do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji następuje w formie dotacji na podstawie wniosku o udzielenie dopłaty do demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji, zwanego dalej „wnioskiem o dopłatę”, którego wzór jest określony w załączniku nr 1 do rozporządzenia.

2. Wniosek o dopłatę przesyła się do Narodowego Funduszu w terminie do dnia 31 marca roku następującego po roku, w którym stacja demontażu spełniła warunki, o których mowa w art. 410a ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska.

3. Lista przedsiębiorców prowadzących stacje demontażu uprawnionych do otrzymania dopłat publikowana jest w terminie do dnia 30 kwietnia na stronie internetowej Narodowego Funduszu.