Wersja obowiązująca od 2007-05-25 do 2009-03-13
Zarządca może przyznać ulgi w opłacie podstawowej w przypadkach, o których mowa w art. 34 ust. 2 ustawy, z tym że ulga w przypadku określonym w:
1) [10] pkt 1 – nie może przekroczyć 25% tej opłaty;
2) pkt 2 – nie może być wyższa niż suma kosztu zmiennego, kosztu obsługi kredytów i narzutu naprawczo-utrzymaniowego, przyjętych do wyliczenia stawki;
3) pkt 3 – nie może być wyższa niż oszczędności kosztów w zarządzaniu infrastrukturą.
[10] § 10 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 25 kwietnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków dostępu i korzystania z infrastruktury kolejowej (Dz.U. Nr 81, poz. 552). Zmiana weszła w życie 25 maja 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-05-25 do 2009-03-13
Zarządca może przyznać ulgi w opłacie podstawowej w przypadkach, o których mowa w art. 34 ust. 2 ustawy, z tym że ulga w przypadku określonym w:
1) [10] pkt 1 – nie może przekroczyć 25% tej opłaty;
2) pkt 2 – nie może być wyższa niż suma kosztu zmiennego, kosztu obsługi kredytów i narzutu naprawczo-utrzymaniowego, przyjętych do wyliczenia stawki;
3) pkt 3 – nie może być wyższa niż oszczędności kosztów w zarządzaniu infrastrukturą.
[10] § 10 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 25 kwietnia 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków dostępu i korzystania z infrastruktury kolejowej (Dz.U. Nr 81, poz. 552). Zmiana weszła w życie 25 maja 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-07-12 do 2007-05-24
Zarządca może przyznać ulgi w opłacie podstawowej w przypadkach, o których mowa w art. 34 ust. 2 ustawy, z tym że ulga w przypadku określonym w:
1) pkt 1 – nie może przekroczyć 10 % tej opłaty;
2) pkt 2 – nie może być wyższa niż suma kosztu zmiennego, kosztu obsługi kredytów i narzutu naprawczo-utrzymaniowego, przyjętych do wyliczenia stawki;
3) pkt 3 – nie może być wyższa niż oszczędności kosztów w zarządzaniu infrastrukturą.