history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-07-17 do 2013-03-01

Rejestr pojazdów kolejowych oraz oznakowanie pojazdów kolejowych powinny, w zależności od przeznaczenia pojazdu, odpowiednio spełniać wymagania określone:

1) we właściwych krajowych specyfikacjach technicznych i dokumentach normalizacyjnych, o których mowa w art. 25d ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym, zwanej dalej „ustawą”;

1a) [2] w decyzji Komisji z dnia 9 listopada 2007 r. przyjmującej wspólną specyfikację dotyczącą krajowego rejestru pojazdów kolejowych określonego w art. 14 ust. 4 i 5 dyrektywy 96/48/WE i 2001/16/WE;

2) w regulaminie RID – Regulamin międzynarodowego przewozu kolejami towarów niebezpiecznych (RID), stanowiący Aneks I do Przepisów ujednoliconych o umowie międzynarodowego przewozu towarów kolejami (CIM), będących załącznikiem B do Konwencji o międzynarodowym przewozie kolejami (COTIF), sporządzonej w Bernie dnia 9 maja 1980 r. (Dz. U. z 1985 r. Nr 34, poz. 158 i 159, z 1997 r. Nr 37, poz. 225 i 226 oraz z 1998 r. Nr 33, poz. 177).

[2] § 2 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru i oznakowania pojazdów kolejowych (Dz.U. Nr 105, poz. 872). Zmiana weszła w życie 17 lipca 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-07-17 do 2013-03-01

Rejestr pojazdów kolejowych oraz oznakowanie pojazdów kolejowych powinny, w zależności od przeznaczenia pojazdu, odpowiednio spełniać wymagania określone:

1) we właściwych krajowych specyfikacjach technicznych i dokumentach normalizacyjnych, o których mowa w art. 25d ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym, zwanej dalej „ustawą”;

1a) [2] w decyzji Komisji z dnia 9 listopada 2007 r. przyjmującej wspólną specyfikację dotyczącą krajowego rejestru pojazdów kolejowych określonego w art. 14 ust. 4 i 5 dyrektywy 96/48/WE i 2001/16/WE;

2) w regulaminie RID – Regulamin międzynarodowego przewozu kolejami towarów niebezpiecznych (RID), stanowiący Aneks I do Przepisów ujednoliconych o umowie międzynarodowego przewozu towarów kolejami (CIM), będących załącznikiem B do Konwencji o międzynarodowym przewozie kolejami (COTIF), sporządzonej w Bernie dnia 9 maja 1980 r. (Dz. U. z 1985 r. Nr 34, poz. 158 i 159, z 1997 r. Nr 37, poz. 225 i 226 oraz z 1998 r. Nr 33, poz. 177).

[2] § 2 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru i oznakowania pojazdów kolejowych (Dz.U. Nr 105, poz. 872). Zmiana weszła w życie 17 lipca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-07-09 do 2009-07-16

Rejestr pojazdów kolejowych oraz oznakowanie pojazdów kolejowych powinny, w zależności od przeznaczenia pojazdu, odpowiednio spełniać wymagania określone:

1) we właściwych krajowych specyfikacjach technicznych i dokumentach normalizacyjnych, o których mowa w art. 25d ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym, zwanej dalej „ustawą”;

2) w regulaminie RID – Regulamin międzynarodowego przewozu kolejami towarów niebezpiecznych (RID), stanowiący Aneks I do Przepisów ujednoliconych o umowie międzynarodowego przewozu towarów kolejami (CIM), będących załącznikiem B do Konwencji o międzynarodowym przewozie kolejami (COTIF), sporządzonej w Bernie dnia 9 maja 1980 r. (Dz. U. z 1985 r. Nr 34, poz. 158 i 159, z 1997 r. Nr 37, poz. 225 i 226 oraz z 1998 r. Nr 33, poz. 177).