history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-07-17 do 2013-03-01

Jeżeli pojazd kolejowy przystosowany jest do jazdy po torze o szerokości 1 435 mm i po torze o innej szerokości, przy czym dalsza jazda może odbywać się po zmianie wózków, to:

1) na ramach wózków należy nanieść identyfikator pojazdu kolejowego, z którym w chwili nabycia stanowiły zakupiony komplet, zaś po numerze inwentarzowym należy dodać małe litery alfabetu dla każdego kompletu wózków (a, b – dla pierwszego kompletu; c, d – dla następnego itd.), zgodnie z ust. 1 i 2 załącznika nr 3 do rozporządzenia oraz rys. 1–3 załącznika nr 4 [13] do rozporządzenia;

2) w przypadku, gdy wózki powinny być umieszczone w określonym miejscu pod pojazdem kolejowym, to na pudle pojazdu i na ramach wózków należy umieścić dodatkowe oznakowanie, jednoznacznie identyfikujące usytuowanie wózków pod pojazdem.

[13] Załącznik nr 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru i oznakowania pojazdów kolejowych (Dz.U. Nr 105, poz. 872). Zmiana weszła w życie 17 lipca 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-07-17 do 2013-03-01

Jeżeli pojazd kolejowy przystosowany jest do jazdy po torze o szerokości 1 435 mm i po torze o innej szerokości, przy czym dalsza jazda może odbywać się po zmianie wózków, to:

1) na ramach wózków należy nanieść identyfikator pojazdu kolejowego, z którym w chwili nabycia stanowiły zakupiony komplet, zaś po numerze inwentarzowym należy dodać małe litery alfabetu dla każdego kompletu wózków (a, b – dla pierwszego kompletu; c, d – dla następnego itd.), zgodnie z ust. 1 i 2 załącznika nr 3 do rozporządzenia oraz rys. 1–3 załącznika nr 4 [13] do rozporządzenia;

2) w przypadku, gdy wózki powinny być umieszczone w określonym miejscu pod pojazdem kolejowym, to na pudle pojazdu i na ramach wózków należy umieścić dodatkowe oznakowanie, jednoznacznie identyfikujące usytuowanie wózków pod pojazdem.

[13] Załącznik nr 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 czerwca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru i oznakowania pojazdów kolejowych (Dz.U. Nr 105, poz. 872). Zmiana weszła w życie 17 lipca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-07-09 do 2009-07-16

Jeżeli pojazd kolejowy przystosowany jest do jazdy po torze o szerokości 1 435 mm i po torze o innej szerokości, przy czym dalsza jazda może odbywać się po zmianie wózków, to:

1) na ramach wózków należy nanieść identyfikator pojazdu kolejowego, z którym w chwili nabycia stanowiły zakupiony komplet, zaś po numerze inwentarzowym należy dodać małe litery alfabetu dla każdego kompletu wózków (a, b – dla pierwszego kompletu; c, d – dla następnego itd.), zgodnie z ust. 1 i 2 załącznika nr 3 do rozporządzenia oraz rys. 1–3 załącznika nr 4 do rozporządzenia;

2) w przypadku, gdy wózki powinny być umieszczone w określonym miejscu pod pojazdem kolejowym, to na pudle pojazdu i na ramach wózków należy umieścić dodatkowe oznakowanie, jednoznacznie identyfikujące usytuowanie wózków pod pojazdem.