history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2009-05-08 do 2012-01-25

[22] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób funkcjonowania inspekcji państwa portu, tryb przeprowadzania inspekcji przez inspektora inspekcji państwa portu, wzór dokumentu identyfikacyjnego inspektora oraz wzory decyzji, o których mowa w art. 11c ust. 1, 3 i 4, w art. 11e ust. 1, 4 i 7 oraz w art. 11f ust. 1, uwzględniając:

1) kwalifikacje wymagane od inspektora inspekcji państwa portu,

2) sposób ustalania rocznej liczby statków poddawanych inspekcji,

3) okoliczności przeprowadzenia bardziej szczegółowej inspekcji,

4) zakres inspekcji rozszerzonej,

5) szczegółowe kryteria uzasadniające zatrzymanie statku,

6) procedury inspekcji statków oraz listę dokumentów podlegających inspekcji,

7) ustalone przez Memorandum Paryskie formularze dotyczące zatrzymania statku, wydania zgody na wyjście statku z portu, wydania zakazu wejścia statku do portu oraz uchylenia zakazu wejścia do portu

– kierując się koniecznością realizacji zadań organów inspekcyjnych określonych w ustawie oraz Memorandum Paryskim, a także potrzebą podniesienia poziomu bezpieczeństwa morskiego, ochrony środowiska morskiego oraz warunków życia i pracy na statkach morskich.

[22] Art. 11i dodany przez art. 1 pkt 6 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o zmianie ustawy o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. Nr 63, poz. 519). Zmiana weszła w życie 8 maja 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009-05-08 do 2012-01-25

[22] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób funkcjonowania inspekcji państwa portu, tryb przeprowadzania inspekcji przez inspektora inspekcji państwa portu, wzór dokumentu identyfikacyjnego inspektora oraz wzory decyzji, o których mowa w art. 11c ust. 1, 3 i 4, w art. 11e ust. 1, 4 i 7 oraz w art. 11f ust. 1, uwzględniając:

1) kwalifikacje wymagane od inspektora inspekcji państwa portu,

2) sposób ustalania rocznej liczby statków poddawanych inspekcji,

3) okoliczności przeprowadzenia bardziej szczegółowej inspekcji,

4) zakres inspekcji rozszerzonej,

5) szczegółowe kryteria uzasadniające zatrzymanie statku,

6) procedury inspekcji statków oraz listę dokumentów podlegających inspekcji,

7) ustalone przez Memorandum Paryskie formularze dotyczące zatrzymania statku, wydania zgody na wyjście statku z portu, wydania zakazu wejścia statku do portu oraz uchylenia zakazu wejścia do portu

– kierując się koniecznością realizacji zadań organów inspekcyjnych określonych w ustawie oraz Memorandum Paryskim, a także potrzebą podniesienia poziomu bezpieczeństwa morskiego, ochrony środowiska morskiego oraz warunków życia i pracy na statkach morskich.

[22] Art. 11i dodany przez art. 1 pkt 6 ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o zmianie ustawy o bezpieczeństwie morskim (Dz.U. Nr 63, poz. 519). Zmiana weszła w życie 8 maja 2009 r.