Wersja obowiązująca od 2007.10.10 do 2012.01.25
Rozdział 6
Kary pieniężne
Art. 51. Armator, który narusza przepisy w zakresie:
1) obowiązków określonych w art. 8 ust. 1,
2) obsady statku załogą o właściwych kwalifikacjach i wymaganym składzie,
3) przewożenia statkiem ziarna luzem i ładunków masowych,
4) przewożenia statkiem towarów niebezpiecznych,
5) przewożenia statkiem kontenerów,
6) przewożenia statkiem przedmiotów o ciężarze tysiąca kilogramów i więcej,
7) [13] wymogów bezpieczeństwa dla statków pasażerskich i pasażerów w pasażerskiej żegludze krajowej, określonych w przepisach o szczegółowych warunkach uprawiania żeglugi,
8) [14] spełniania przez prom pasażerski typu ro-ro szczególnych wymogów stateczności, określonych w przepisach o szczegółowych warunkach bezpiecznego uprawiania żeglugi,
podlega karze pieniężnej o równowartości do 1 000 000 jednostek obliczeniowych, zwanych Specjalnym Prawem Ciągnienia (SDR), określanych przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy.
[13] Art. 51 pkt 7 dodany przez art. 16 pkt 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.
[14] Art. 51 pkt 8 dodany przez art. 16 pkt 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007.10.10 do 2012.01.25
Rozdział 6
Kary pieniężne
Art. 51. Armator, który narusza przepisy w zakresie:
1) obowiązków określonych w art. 8 ust. 1,
2) obsady statku załogą o właściwych kwalifikacjach i wymaganym składzie,
3) przewożenia statkiem ziarna luzem i ładunków masowych,
4) przewożenia statkiem towarów niebezpiecznych,
5) przewożenia statkiem kontenerów,
6) przewożenia statkiem przedmiotów o ciężarze tysiąca kilogramów i więcej,
7) [13] wymogów bezpieczeństwa dla statków pasażerskich i pasażerów w pasażerskiej żegludze krajowej, określonych w przepisach o szczegółowych warunkach uprawiania żeglugi,
8) [14] spełniania przez prom pasażerski typu ro-ro szczególnych wymogów stateczności, określonych w przepisach o szczegółowych warunkach bezpiecznego uprawiania żeglugi,
podlega karze pieniężnej o równowartości do 1 000 000 jednostek obliczeniowych, zwanych Specjalnym Prawem Ciągnienia (SDR), określanych przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy.
[13] Art. 51 pkt 7 dodany przez art. 16 pkt 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.
[14] Art. 51 pkt 8 dodany przez art. 16 pkt 7 ustawy z dnia 24 sierpnia 2007 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z członkostwem Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 176, poz. 1238). Zmiana weszła w życie 10 października 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2006.06.13 do 2007.10.09 (Dz.U.2006.99.693 tekst jednolity)
Rozdział 6
Kary pieniężne
Art. 51. Armator, który narusza przepisy w zakresie:
1) obowiązków określonych w art. 8 ust. 1,
2) obsady statku załogą o właściwych kwalifikacjach i wymaganym składzie,
3) przewożenia statkiem ziarna luzem i ładunków masowych,
4) przewożenia statkiem towarów niebezpiecznych,
5) przewożenia statkiem kontenerów,
6) przewożenia statkiem przedmiotów o ciężarze tysiąca kilogramów i więcej,
podlega karze pieniężnej o równowartości do 1 000 000 jednostek obliczeniowych, zwanych Specjalnym Prawem Ciągnienia (SDR), określanych przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.01.01 do 2006.06.12
Rozdział 6
Kary pieniężne
Art. 51. Armator, który narusza przepisy w zakresie:
1) obowiązków określonych w art. 8 ust. 1,
2) obsady statku załogą o właściwych kwalifikacjach i wymaganym składzie,
3) przewożenia statkiem ziarna luzem i ładunków masowych,
4) przewożenia statkiem towarów niebezpiecznych,
5) przewożenia statkiem kontenerów,
6) przewożenia statkiem przedmiotów o ciężarze tysiąca kilogramów i więcej,
podlega karze pieniężnej o równowartości do 1 000 000 jednostek obliczeniowych, zwanych Specjalnym Prawem Ciągnienia (SDR), określanych przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy.