history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-03-23

Wezwanie do zapłaty z tytułu przewozu przesyłek powinno zawierać:

1) [11] imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) przewoźnika;

2) [12] dane określone przez przewoźnika pozwalające zidentyfikować wezwanie;

3) imię i nazwisko (nazwę) i adres (siedzibę) podmiotu, do którego kierowane jest wezwanie;

4) tytuły roszczenia z uzasadnieniem;

5) kwoty roszczenia – oddzielnie dla każdego tytułu roszczenia oraz łączną kwotę należności;

6) termin uregulowania należności;

7) nazwę banku i numer konta, na które należy wpłacić należność;

8) [13] pouczenie o możliwości złożenia reklamacji, ze wskazaniem adresu jednostki organizacyjnej, w której można ją złożyć, oraz formy złożenia reklamacji;

9) podpis przewoźnika.

[11] § 8 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

[12] § 8 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

[13] § 8 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-03-23

Wezwanie do zapłaty z tytułu przewozu przesyłek powinno zawierać:

1) [11] imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) przewoźnika;

2) [12] dane określone przez przewoźnika pozwalające zidentyfikować wezwanie;

3) imię i nazwisko (nazwę) i adres (siedzibę) podmiotu, do którego kierowane jest wezwanie;

4) tytuły roszczenia z uzasadnieniem;

5) kwoty roszczenia – oddzielnie dla każdego tytułu roszczenia oraz łączną kwotę należności;

6) termin uregulowania należności;

7) nazwę banku i numer konta, na które należy wpłacić należność;

8) [13] pouczenie o możliwości złożenia reklamacji, ze wskazaniem adresu jednostki organizacyjnej, w której można ją złożyć, oraz formy złożenia reklamacji;

9) podpis przewoźnika.

[11] § 8 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

[12] § 8 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

[13] § 8 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-03-15 do 2018-03-22

Wezwanie do zapłaty z tytułu przewozu przesyłek powinno zawierać:

1) imię i nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedzibę) oraz numer telefonu przewoźnika;

2) serię i numer;

3) imię i nazwisko (nazwę) i adres (siedzibę) podmiotu, do którego kierowane jest wezwanie;

4) tytuły roszczenia z uzasadnieniem;

5) kwoty roszczenia – oddzielnie dla każdego tytułu roszczenia oraz łączną kwotę należności;

6) termin uregulowania należności;

7) nazwę banku i numer konta, na które należy wpłacić należność;

8) pouczenie o możliwości złożenia reklamacji, ze wskazaniem adresu jednostki, w której można ją złożyć;

9) podpis przewoźnika.