history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-03-23

§ 5c. [5] Przewoźnik potwierdza uprawnionemu albo podróżnemu wpływ reklamacji złożonej w formie, o której mowa w:

1) § 5 ust. 1 pkt 1 lit. a i b oraz pkt 2 – niezwłocznie;

2) § 5 ust. 1 pkt 3 i 4 – w terminie 7 dni od dnia jej wpływu.

[5] § 5c dodany przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-03-23

§ 5c. [5] Przewoźnik potwierdza uprawnionemu albo podróżnemu wpływ reklamacji złożonej w formie, o której mowa w:

1) § 5 ust. 1 pkt 1 lit. a i b oraz pkt 2 – niezwłocznie;

2) § 5 ust. 1 pkt 3 i 4 – w terminie 7 dni od dnia jej wpływu.

[5] § 5c dodany przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa oraz Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 13 grudnia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (Dz.U. poz. 2406). Zmiana weszła w życie 23 marca 2018 r.