history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2008-01-01 do 2011-10-01

1. Urząd wydaje na wniosek poświadczone odpisy, wyciągi i zaświadczenia o danych zawartych w rejestrze.

2. Wniosek o wydanie odpisu, wyciągu lub zaświadczenia składa się w formie pisemnej bezpośrednio w urzędzie albo przesyła się do urzędu drogą pocztową.

3. We wniosku o wydanie odpisu należy podać:

1) liczbę porządkową wpisu uczelni lub związku uczelni w rejestrze;

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni;

3) rodzaj odpisu (pełny lub aktualny), który ma zostać wydany.

4. We wniosku o wydanie wyciągu należy podać:

1) liczbę porządkową wpisu uczelni lub związku uczelni w rejestrze;

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni;

3) rubryki, których wyciąg ma dotyczyć.

5. We wniosku o wydanie zaświadczenia należy podać:

1) numer uczelni lub związku uczelni w rejestrze albo

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni.

6. [2] Urząd może wydawać odpisy i wyciągi w formie wydruków z systemu informatycznego.

[2] § 3 ust. 6 dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 marca 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu udostępniania rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych, sporządzania i wydawania odpisów, wyciągów i zaświadczeń oraz wysokości opłat za ich wydawanie (Dz.U. Nr 52, poz. 349). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2008 r.

Wersja obowiązująca od 2008-01-01 do 2011-10-01

1. Urząd wydaje na wniosek poświadczone odpisy, wyciągi i zaświadczenia o danych zawartych w rejestrze.

2. Wniosek o wydanie odpisu, wyciągu lub zaświadczenia składa się w formie pisemnej bezpośrednio w urzędzie albo przesyła się do urzędu drogą pocztową.

3. We wniosku o wydanie odpisu należy podać:

1) liczbę porządkową wpisu uczelni lub związku uczelni w rejestrze;

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni;

3) rodzaj odpisu (pełny lub aktualny), który ma zostać wydany.

4. We wniosku o wydanie wyciągu należy podać:

1) liczbę porządkową wpisu uczelni lub związku uczelni w rejestrze;

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni;

3) rubryki, których wyciąg ma dotyczyć.

5. We wniosku o wydanie zaświadczenia należy podać:

1) numer uczelni lub związku uczelni w rejestrze albo

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni.

6. [2] Urząd może wydawać odpisy i wyciągi w formie wydruków z systemu informatycznego.

[2] § 3 ust. 6 dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 marca 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu udostępniania rejestru uczelni niepublicznych i związków uczelni niepublicznych, sporządzania i wydawania odpisów, wyciągów i zaświadczeń oraz wysokości opłat za ich wydawanie (Dz.U. Nr 52, poz. 349). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-03-04 do 2007-12-31

1. Urząd wydaje na wniosek poświadczone odpisy, wyciągi i zaświadczenia o danych zawartych w rejestrze.

2. Wniosek o wydanie odpisu, wyciągu lub zaświadczenia składa się w formie pisemnej bezpośrednio w urzędzie albo przesyła się do urzędu drogą pocztową.

3. We wniosku o wydanie odpisu należy podać:

1) liczbę porządkową wpisu uczelni lub związku uczelni w rejestrze;

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni;

3) rodzaj odpisu (pełny lub aktualny), który ma zostać wydany.

4. We wniosku o wydanie wyciągu należy podać:

1) liczbę porządkową wpisu uczelni lub związku uczelni w rejestrze;

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni;

3) rubryki, których wyciąg ma dotyczyć.

5. We wniosku o wydanie zaświadczenia należy podać:

1) numer uczelni lub związku uczelni w rejestrze albo

2) nazwę i siedzibę uczelni lub związku uczelni.