Wersja obowiązująca od 2012-11-24 do 2014-05-24
[Wartości graniczne silników zamiennych] [1] Silniki zamienne, z wyjątkiem silników zamiennych do napędu jednostek pływających po wodach śródlądowych, wagonów silnikowych i lokomotyw, powinny spełniać wartości graniczne, jakie musiał spełniać silnik zamieniany, gdy był wprowadzony do obrotu.
[1] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 października 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań dla silników spalinowych w zakresie ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i cząstek stałych przez te silniki (Dz.U. poz. 1226). Zmiana weszła w życie 24 listopada 2012 r.
Wersja obowiązująca od 2012-11-24 do 2014-05-24
[Wartości graniczne silników zamiennych] [1] Silniki zamienne, z wyjątkiem silników zamiennych do napędu jednostek pływających po wodach śródlądowych, wagonów silnikowych i lokomotyw, powinny spełniać wartości graniczne, jakie musiał spełniać silnik zamieniany, gdy był wprowadzony do obrotu.
[1] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 października 2012 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań dla silników spalinowych w zakresie ograniczenia emisji zanieczyszczeń gazowych i cząstek stałych przez te silniki (Dz.U. poz. 1226). Zmiana weszła w życie 24 listopada 2012 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-11-17 do 2012-11-23
[Wartości graniczne silników zamiennych] Silniki zamienne, z wyjątkiem silników do napędu jednostek pływających po wodach śródlądowych, wagonów silnikowych i lokomotyw, powinny spełniać wartości graniczne, jakie musiał spełniać silnik zamieniany, gdy był wprowadzony do obrotu.