Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-07-01 do 2024-06-05
1. Likwidator jest obowiązany do sporządzania i dostarczania Komisji informacji miesięcznych do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego ta informacja dotyczy, począwszy od miesiąca, w którym została otwarta likwidacja. Informacje są sporządzane według danych na ostatni dzień miesiąca.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, zawiera następujące dane:
1) ilość i rodzaj zbytych aktywów w danym miesiącu;
2) sumę zobowiązań ogółem;
3) sumę roszczeń zaspokojonych w danym miesiącu;
4) sumę roszczeń pozostających do zaspokojenia, z podziałem na roszczenia uczestników funduszu oraz innych podmiotów;
5) poniesione koszty likwidacji, w tym wynagrodzenie wypłacone likwidatorowi w danym miesiącu, w podziale na poniesione przez fundusz lub towarzystwo, a w przypadku, o którym mowa w art. 68 ust. 1 ustawy – przez depozytariusza.
3. W przypadku likwidacji funduszu z wydzielonymi subfunduszami dane, o których mowa w ust. 2, podaje się również w podziale na poszczególne subfundusze.
4. Informacje, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3 i 5, podaje się również narastająco od dnia otwarcia likwidacji funduszu.