history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2010-12-02 do 2022-05-31

[Księga rejestrowa] 1. Księga rejestrowa rejestru składa się z rubryk obejmujących, poza danymi dotyczącymi dawcy, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, następujące dane:

1) kolejny numer i datę wpisu;

2) datę i numer ostatniego pobrania krwi;

3) rodzaj zabiegu pobrania krwi, na który dawca lub przedstawiciel ustawowy dawcy wyraził pisemną zgodę;

4) datę zakończenia skreślenia czasowego – w przypadku skreślenia czasowego.

2. Wzór księgi rejestrowej określa załącznik [1] do rozporządzenia.

[1] Załącznik w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia rejestru dawców krwi (Dz.U. Nr 216, poz. 1426). Zmiana weszła w życie 2 grudnia 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010-12-02 do 2022-05-31

[Księga rejestrowa] 1. Księga rejestrowa rejestru składa się z rubryk obejmujących, poza danymi dotyczącymi dawcy, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, następujące dane:

1) kolejny numer i datę wpisu;

2) datę i numer ostatniego pobrania krwi;

3) rodzaj zabiegu pobrania krwi, na który dawca lub przedstawiciel ustawowy dawcy wyraził pisemną zgodę;

4) datę zakończenia skreślenia czasowego – w przypadku skreślenia czasowego.

2. Wzór księgi rejestrowej określa załącznik [1] do rozporządzenia.

[1] Załącznik w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia rejestru dawców krwi (Dz.U. Nr 216, poz. 1426). Zmiana weszła w życie 2 grudnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-01-01 do 2010-12-01

[Księga rejestrowa] 1. Księga rejestrowa rejestru składa się z rubryk obejmujących, poza danymi dotyczącymi dawcy, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o publicznej służbie krwi, następujące dane:

1) kolejny numer i datę wpisu;

2) datę i numer ostatniego pobrania krwi;

3) rodzaj zabiegu pobrania krwi, na który dawca lub przedstawiciel ustawowy dawcy wyraził pisemną zgodę;

4) datę zakończenia skreślenia czasowego – w przypadku skreślenia czasowego.

2. Wzór księgi rejestrowej określa załącznik do rozporządzenia.