Wersja obowiązująca od 2009-04-03 do 2011-05-01
[Pozostałe wzory] [2] 1. Wzór informacji, o której mowa w:
1) art. 192 ust. 1 ustawy, określa w przypadku:
a) otwartego funduszu – załącznik nr 3 [3] do rozporządzenia,
b) pracowniczego funduszu – załącznik nr 4 do rozporządzenia;
2) art. 192 ust. 2 ustawy – określa załącznik nr 4a [4] do rozporządzenia;
3) art. 192 ust. 3 ustawy – określa w przypadku informacji przekazywanej do członka otwartego funduszu załącznik nr 4b [5] do rozporządzenia.
2. Informacja jest przesyłana przesyłką listową, niebędącą przesyłką najszybszej kategorii, w terminie 14 dni od dnia:
1) otrzymania pisemnego żądania członka funduszu w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 1 ustawy;
2) otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w art. 14 ust. 1 albo art. 25 ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych (Dz. U. Nr 228, poz. 1507), w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 2 ustawy;
3) wygaśnięcia prawa do okresowej emerytury kapitałowej, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych, w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 3 ustawy.
3. Informacja, o której mowa w art. 192 ust. 3 ustawy, jest przekazywana do Zakładu za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatem danych systemu teleinformatycznego Zakładu w terminie 14 dni od dnia wygaśnięcia prawa do okresowej emerytury kapitałowej, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych.
[2] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
[3] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
[4] Załącznik nr 4a dodany przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
[5] Załącznik nr 4b dodany przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
Wersja obowiązująca od 2009-04-03 do 2011-05-01
[Pozostałe wzory] [2] 1. Wzór informacji, o której mowa w:
1) art. 192 ust. 1 ustawy, określa w przypadku:
a) otwartego funduszu – załącznik nr 3 [3] do rozporządzenia,
b) pracowniczego funduszu – załącznik nr 4 do rozporządzenia;
2) art. 192 ust. 2 ustawy – określa załącznik nr 4a [4] do rozporządzenia;
3) art. 192 ust. 3 ustawy – określa w przypadku informacji przekazywanej do członka otwartego funduszu załącznik nr 4b [5] do rozporządzenia.
2. Informacja jest przesyłana przesyłką listową, niebędącą przesyłką najszybszej kategorii, w terminie 14 dni od dnia:
1) otrzymania pisemnego żądania członka funduszu w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 1 ustawy;
2) otrzymania zawiadomienia, o którym mowa w art. 14 ust. 1 albo art. 25 ust. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych (Dz. U. Nr 228, poz. 1507), w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 2 ustawy;
3) wygaśnięcia prawa do okresowej emerytury kapitałowej, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych, w przypadku, o którym mowa w art. 192 ust. 3 ustawy.
3. Informacja, o której mowa w art. 192 ust. 3 ustawy, jest przekazywana do Zakładu za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatem danych systemu teleinformatycznego Zakładu w terminie 14 dni od dnia wygaśnięcia prawa do okresowej emerytury kapitałowej, o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o emeryturach kapitałowych.
[2] § 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
[3] Załącznik nr 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
[4] Załącznik nr 4a dodany przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
[5] Załącznik nr 4b dodany przez § 1 pkt 10 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-07-28 do 2009-04-02
1. Wzór informacji, o której mowa w art. 192 ustawy, określa:
1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 3 do rozporządzenia;
2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 4 do rozporządzenia.
2. Informacja jest przesyłana przesyłką listową, niebędącą przesyłką najszybszej kategorii, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego żądania członka funduszu.