Wersja obowiązująca od 2009.04.03 do 2011.05.01

[Wzór informacji] 1. Wzór informacji, o której mowa w art. 191 ustawy, określa:

1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 1 [1] do rozporządzenia;

2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 2 do rozporządzenia.

2. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w terminie 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ust. 1 ustawy.

[1] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.

Wersja obowiązująca od 2009.04.03 do 2011.05.01

[Wzór informacji] 1. Wzór informacji, o której mowa w art. 191 ustawy, określa:

1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 1 [1] do rozporządzenia;

2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 2 do rozporządzenia.

2. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w terminie 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ust. 1 ustawy.

[1] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005.07.28 do 2009.04.02

1. Wzór informacji, o której mowa w art. 191 ustawy, określa:

1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 1 do rozporządzenia;

2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 2 do rozporządzenia.

2. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w terminie 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ust. 1 ustawy.