Wersja obowiązująca od 2009-04-03 do 2011-05-01
[Wzór informacji] 1. Wzór informacji, o której mowa w art. 191 ustawy, określa:
1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 1 [1] do rozporządzenia;
2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 2 do rozporządzenia.
2. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w terminie 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ust. 1 ustawy.
[1] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
Wersja obowiązująca od 2009-04-03 do 2011-05-01
[Wzór informacji] 1. Wzór informacji, o której mowa w art. 191 ustawy, określa:
1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 1 [1] do rozporządzenia;
2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 2 do rozporządzenia.
2. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w terminie 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ust. 1 ustawy.
[1] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 marca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie obowiązków informacyjnych funduszy emerytalnych (Dz.U. Nr 44, poz. 354). Zmiana weszła w życie 3 kwietnia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-07-28 do 2009-04-02
1. Wzór informacji, o której mowa w art. 191 ustawy, określa:
1) w przypadku otwartego funduszu – załącznik nr 1 do rozporządzenia;
2) w przypadku pracowniczego funduszu – załącznik nr 2 do rozporządzenia.
2. Informacja jest przesyłana członkom funduszu w terminie 14 dni po upływie terminu, o którym mowa w art. 191 ust. 1 ustawy.