history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2007-10-12 do 2014-07-20

[Dokumentacja badań] 1. Pracownia psychologiczna prowadzi dokumentację badań, na którą składają się:

1) rejestr osób badanych;

2) skierowanie na badanie;

3) karta badania, której wzór jest określony w załączniku nr 9 do rozporządzenia;

4) dokumenty z badań testowych lub odpowiednie wydruki komputerowe wraz z merytorycznym uzasadnieniem orzeczenia;

5) kopia wydanego orzeczenia psychologicznego;

6) potwierdzenie odbioru kopii orzeczenia.

2. Rejestr osób badanych zawiera następujące dane:

1) datę i numer wpisu do rejestru;

2) imię i nazwisko;

3) numer PESEL, a w przypadku osoby, której nie nadano numeru PESEL – nazwę i numer dokumentu tożsamości;

4) miejsce zamieszkania;

5) datę i numer wydanego orzeczenia.

3. Dokumentacja badania jest przechowywana w pracowni psychologicznej przez okres 20 lat. Po upływie tego okresu dokumenty są komisyjnie niszczone.

4. W przypadku niszczenia dokumentacji badania sporządza się protokół zawierający:

1) wykaz numerów ewidencyjnych niszczonych kart badań oraz imiona i nazwiska osób, których te karty dotyczą;

2) listę osób dokonujących niszczenia dokumentacji wraz z ich podpisami.

5. [8] W przypadku likwidacji pracowni psychologicznej dokumentacja badania przekazywana jest marszałkowi województwa właściwemu ze względu na miejsce uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.

[8] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie badań psychologicznych kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami oraz wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz.U. Nr 178, poz. 1263). Zmiana weszła w życie 12 października 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007-10-12 do 2014-07-20

[Dokumentacja badań] 1. Pracownia psychologiczna prowadzi dokumentację badań, na którą składają się:

1) rejestr osób badanych;

2) skierowanie na badanie;

3) karta badania, której wzór jest określony w załączniku nr 9 do rozporządzenia;

4) dokumenty z badań testowych lub odpowiednie wydruki komputerowe wraz z merytorycznym uzasadnieniem orzeczenia;

5) kopia wydanego orzeczenia psychologicznego;

6) potwierdzenie odbioru kopii orzeczenia.

2. Rejestr osób badanych zawiera następujące dane:

1) datę i numer wpisu do rejestru;

2) imię i nazwisko;

3) numer PESEL, a w przypadku osoby, której nie nadano numeru PESEL – nazwę i numer dokumentu tożsamości;

4) miejsce zamieszkania;

5) datę i numer wydanego orzeczenia.

3. Dokumentacja badania jest przechowywana w pracowni psychologicznej przez okres 20 lat. Po upływie tego okresu dokumenty są komisyjnie niszczone.

4. W przypadku niszczenia dokumentacji badania sporządza się protokół zawierający:

1) wykaz numerów ewidencyjnych niszczonych kart badań oraz imiona i nazwiska osób, których te karty dotyczą;

2) listę osób dokonujących niszczenia dokumentacji wraz z ich podpisami.

5. [8] W przypadku likwidacji pracowni psychologicznej dokumentacja badania przekazywana jest marszałkowi województwa właściwemu ze względu na miejsce uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.

[8] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie badań psychologicznych kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami oraz wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz.U. Nr 178, poz. 1263). Zmiana weszła w życie 12 października 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-05-04 do 2007-10-11

1. Pracownia psychologiczna prowadzi dokumentację badań, na którą składają się:

1) rejestr osób badanych;

2) skierowanie na badanie;

3) karta badania, której wzór jest określony w załączniku nr 9 do rozporządzenia;

4) dokumenty z badań testowych lub odpowiednie wydruki komputerowe wraz z merytorycznym uzasadnieniem orzeczenia;

5) kopia wydanego orzeczenia psychologicznego;

6) potwierdzenie odbioru kopii orzeczenia.

2. Rejestr osób badanych zawiera następujące dane:

1) datę i numer wpisu do rejestru;

2) imię i nazwisko;

3) numer PESEL, a w przypadku osoby, której nie nadano numeru PESEL – nazwę i numer dokumentu tożsamości;

4) miejsce zamieszkania;

5) datę i numer wydanego orzeczenia.

3. Dokumentacja badania jest przechowywana w pracowni psychologicznej przez okres 20 lat. Po upływie tego okresu dokumenty są komisyjnie niszczone.

4. W przypadku niszczenia dokumentacji badania sporządza się protokół zawierający:

1) wykaz numerów ewidencyjnych niszczonych kart badań oraz imiona i nazwiska osób, których te karty dotyczą;

2) listę osób dokonujących niszczenia dokumentacji wraz z ich podpisami.

5. W przypadku likwidacji pracowni psychologicznej dokumentacja badania przekazywana jest wojewodzie właściwemu ze względu na miejsce uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.