Wersja obowiązująca od 2007-10-12 do 2014-07-20
[Dokumentacja badań] 1. Pracownia psychologiczna prowadzi dokumentację badań, na którą składają się:
1) rejestr osób badanych;
2) skierowanie na badanie;
3) karta badania, której wzór jest określony w załączniku nr 9 do rozporządzenia;
4) dokumenty z badań testowych lub odpowiednie wydruki komputerowe wraz z merytorycznym uzasadnieniem orzeczenia;
5) kopia wydanego orzeczenia psychologicznego;
6) potwierdzenie odbioru kopii orzeczenia.
2. Rejestr osób badanych zawiera następujące dane:
1) datę i numer wpisu do rejestru;
2) imię i nazwisko;
3) numer PESEL, a w przypadku osoby, której nie nadano numeru PESEL – nazwę i numer dokumentu tożsamości;
4) miejsce zamieszkania;
5) datę i numer wydanego orzeczenia.
3. Dokumentacja badania jest przechowywana w pracowni psychologicznej przez okres 20 lat. Po upływie tego okresu dokumenty są komisyjnie niszczone.
4. W przypadku niszczenia dokumentacji badania sporządza się protokół zawierający:
1) wykaz numerów ewidencyjnych niszczonych kart badań oraz imiona i nazwiska osób, których te karty dotyczą;
2) listę osób dokonujących niszczenia dokumentacji wraz z ich podpisami.
5. [8] W przypadku likwidacji pracowni psychologicznej dokumentacja badania przekazywana jest marszałkowi województwa właściwemu ze względu na miejsce uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
[8] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie badań psychologicznych kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami oraz wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz.U. Nr 178, poz. 1263). Zmiana weszła w życie 12 października 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-10-12 do 2014-07-20
[Dokumentacja badań] 1. Pracownia psychologiczna prowadzi dokumentację badań, na którą składają się:
1) rejestr osób badanych;
2) skierowanie na badanie;
3) karta badania, której wzór jest określony w załączniku nr 9 do rozporządzenia;
4) dokumenty z badań testowych lub odpowiednie wydruki komputerowe wraz z merytorycznym uzasadnieniem orzeczenia;
5) kopia wydanego orzeczenia psychologicznego;
6) potwierdzenie odbioru kopii orzeczenia.
2. Rejestr osób badanych zawiera następujące dane:
1) datę i numer wpisu do rejestru;
2) imię i nazwisko;
3) numer PESEL, a w przypadku osoby, której nie nadano numeru PESEL – nazwę i numer dokumentu tożsamości;
4) miejsce zamieszkania;
5) datę i numer wydanego orzeczenia.
3. Dokumentacja badania jest przechowywana w pracowni psychologicznej przez okres 20 lat. Po upływie tego okresu dokumenty są komisyjnie niszczone.
4. W przypadku niszczenia dokumentacji badania sporządza się protokół zawierający:
1) wykaz numerów ewidencyjnych niszczonych kart badań oraz imiona i nazwiska osób, których te karty dotyczą;
2) listę osób dokonujących niszczenia dokumentacji wraz z ich podpisami.
5. [8] W przypadku likwidacji pracowni psychologicznej dokumentacja badania przekazywana jest marszałkowi województwa właściwemu ze względu na miejsce uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.
[8] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 września 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie badań psychologicznych kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami oraz wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz.U. Nr 178, poz. 1263). Zmiana weszła w życie 12 października 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-05-04 do 2007-10-11
1. Pracownia psychologiczna prowadzi dokumentację badań, na którą składają się:
1) rejestr osób badanych;
2) skierowanie na badanie;
3) karta badania, której wzór jest określony w załączniku nr 9 do rozporządzenia;
4) dokumenty z badań testowych lub odpowiednie wydruki komputerowe wraz z merytorycznym uzasadnieniem orzeczenia;
5) kopia wydanego orzeczenia psychologicznego;
6) potwierdzenie odbioru kopii orzeczenia.
2. Rejestr osób badanych zawiera następujące dane:
1) datę i numer wpisu do rejestru;
2) imię i nazwisko;
3) numer PESEL, a w przypadku osoby, której nie nadano numeru PESEL – nazwę i numer dokumentu tożsamości;
4) miejsce zamieszkania;
5) datę i numer wydanego orzeczenia.
3. Dokumentacja badania jest przechowywana w pracowni psychologicznej przez okres 20 lat. Po upływie tego okresu dokumenty są komisyjnie niszczone.
4. W przypadku niszczenia dokumentacji badania sporządza się protokół zawierający:
1) wykaz numerów ewidencyjnych niszczonych kart badań oraz imiona i nazwiska osób, których te karty dotyczą;
2) listę osób dokonujących niszczenia dokumentacji wraz z ich podpisami.
5. W przypadku likwidacji pracowni psychologicznej dokumentacja badania przekazywana jest wojewodzie właściwemu ze względu na miejsce uzyskania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną.