Wersja obowiązująca od 2011-01-12 do 2013-07-26
[Ewidencja wydanych dokumentów kwalifikacyjnych] 1. Dyrektorzy urzędów morskich prowadzą ewidencje wydanych dokumentów kwalifikacyjnych.
2. Ewidencję dokumentów kwalifikacyjnych prowadzi się w postaci akt ewidencyjnych i w systemie informatycznym.
3. Akta ewidencyjne osób powinny być:
1) oprawione w teczki i usystematyzowane według numerów ewidencyjnych; w teczkach dokumenty powinny być ułożone według kolejności ich wpływu;
2) przechowywane w specjalnie do tego celu przeznaczonym archiwum.
4. Urządzenia i systemy informatyczne służące do prowadzenia ewidencji, o której mowa w ust. 2, oraz przetwarzania danych w bazie danych powinny spełniać warunki określone w przepisach w sprawie dokumentacji, przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.
5. [10] Na wniosek właściwych organów administracji morskiej innych państw, armatorów lub ich przedstawicieli informacje dotyczące wydanych dokumentów kwalifikacyjnych zawarte w ewidencji, o której mowa w ust. 1, są potwierdzane w formie pisemnej.
[10] § 76 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyszkolenia i kwalifikacji zawodowych marynarzy (Dz.U. Nr 249, poz. 1669). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-01-12 do 2013-07-26
[Ewidencja wydanych dokumentów kwalifikacyjnych] 1. Dyrektorzy urzędów morskich prowadzą ewidencje wydanych dokumentów kwalifikacyjnych.
2. Ewidencję dokumentów kwalifikacyjnych prowadzi się w postaci akt ewidencyjnych i w systemie informatycznym.
3. Akta ewidencyjne osób powinny być:
1) oprawione w teczki i usystematyzowane według numerów ewidencyjnych; w teczkach dokumenty powinny być ułożone według kolejności ich wpływu;
2) przechowywane w specjalnie do tego celu przeznaczonym archiwum.
4. Urządzenia i systemy informatyczne służące do prowadzenia ewidencji, o której mowa w ust. 2, oraz przetwarzania danych w bazie danych powinny spełniać warunki określone w przepisach w sprawie dokumentacji, przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.
5. [10] Na wniosek właściwych organów administracji morskiej innych państw, armatorów lub ich przedstawicieli informacje dotyczące wydanych dokumentów kwalifikacyjnych zawarte w ewidencji, o której mowa w ust. 1, są potwierdzane w formie pisemnej.
[10] § 76 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wyszkolenia i kwalifikacji zawodowych marynarzy (Dz.U. Nr 249, poz. 1669). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-04-01 do 2011-01-11
[Ewidencja wydanych dokumentów kwalifikacyjnych] 1. Dyrektorzy urzędów morskich prowadzą ewidencje wydanych dokumentów kwalifikacyjnych.
2. Ewidencję dokumentów kwalifikacyjnych prowadzi się w postaci akt ewidencyjnych i w systemie informatycznym.
3. Akta ewidencyjne osób powinny być:
1) oprawione w teczki i usystematyzowane według numerów ewidencyjnych; w teczkach dokumenty powinny być ułożone według kolejności ich wpływu;
2) przechowywane w specjalnie do tego celu przeznaczonym archiwum.
4. Urządzenia i systemy informatyczne służące do prowadzenia ewidencji, o której mowa w ust. 2, oraz przetwarzania danych w bazie danych powinny spełniać warunki określone w przepisach w sprawie dokumentacji, przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.