Wersja obowiązująca od 2005-11-08 do 2006-03-25
[2] 1. Stanowisko kontrolne powinno znajdować się w pomieszczeniu stacji kontroli pojazdów, którego wymiary i bramy: wjazdowa i wyjazdowa, z uwzględnieniem § 11, powinny być dostosowane do wielkości badanych pojazdów oraz przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami.
2. Stanowisko kontrolne, z zastrzeżeniem ust. 3, powinno znajdować się w pomieszczeniu przelotowym zapewniającym jeden kierunek ruchu pojazdu.
3. Stanowisko kontrolne może znajdować się w
pomieszczeniu nieprzelotowym wyłącznie na stacji kontroli pojazdów
przeprowadzającej badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej
do 3,5 t, a na stacjach upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych
przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami długość stanowiska lub
kanału przeglądowego powinna wynosić co najmniej
4. Stanowisko kontrolne składa się z:
1) poziomej powierzchni przeznaczonej bezpośrednio do przeprowadzania badań technicznych pojazdów, zwanej dalej „ławą pomiarową”;
2) powierzchni roboczej;
3) powierzchni pomocniczej mieszczącej urządzenia i przyrządy;
4) kanału przeglądowego lub urządzenia do podnoszenia całego pojazdu;
5) wyposażenia kontrolno-pomiarowego;
6) wyposażenia technologicznego.
[2] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U. Nr 219, poz. 1869). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2005 r.
Wersja obowiązująca od 2005-11-08 do 2006-03-25
[2] 1. Stanowisko kontrolne powinno znajdować się w pomieszczeniu stacji kontroli pojazdów, którego wymiary i bramy: wjazdowa i wyjazdowa, z uwzględnieniem § 11, powinny być dostosowane do wielkości badanych pojazdów oraz przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami.
2. Stanowisko kontrolne, z zastrzeżeniem ust. 3, powinno znajdować się w pomieszczeniu przelotowym zapewniającym jeden kierunek ruchu pojazdu.
3. Stanowisko kontrolne może znajdować się w
pomieszczeniu nieprzelotowym wyłącznie na stacji kontroli pojazdów
przeprowadzającej badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej
do 3,5 t, a na stacjach upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych
przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami długość stanowiska lub
kanału przeglądowego powinna wynosić co najmniej
4. Stanowisko kontrolne składa się z:
1) poziomej powierzchni przeznaczonej bezpośrednio do przeprowadzania badań technicznych pojazdów, zwanej dalej „ławą pomiarową”;
2) powierzchni roboczej;
3) powierzchni pomocniczej mieszczącej urządzenia i przyrządy;
4) kanału przeglądowego lub urządzenia do podnoszenia całego pojazdu;
5) wyposażenia kontrolno-pomiarowego;
6) wyposażenia technologicznego.
[2] § 9 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz.U. Nr 219, poz. 1869). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2005 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-02-21 do 2005-11-07
1. Stanowisko kontrolne powinno znajdować się w pomieszczeniu stacji kontroli pojazdów, którego wymiary i bramy: wjazdowa i wyjazdowa dostosowane są do wielkości badanych pojazdów lub zespołów pojazdów, jeżeli stacja kontroli pojazdów upoważniona jest do przeprowadzania badań technicznych zespołu pojazdów.
2. Stanowisko kontrolne, z zastrzeżeniem ust. 3, powinno znajdować się w pomieszczeniu przelotowym zapewniającym jeden kierunek ruchu pojazdu.
3. Dopuszcza się stanowisko kontrolne w pomieszczeniu nieprzelotowym stacji kontroli pojazdów przeprowadzających badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
4. Stanowisko kontrolne składa się z:
1) płaskiej i poziomej powierzchni przeznaczonej bezpośrednio do przeprowadzania badań technicznych pojazdów, zwanej dalej „ławą pomiarową", i powierzchni pomocniczej mieszczącej urządzenia i przyrządy;
2) kanału przeglądowego;
3) wyposażenia kontrolno-pomiarowego;
4) wyposażenia technologicznego.
5. Stanowisko kontrolne może nie posiadać kanału przeglądowego, jeżeli wyposażone jest w urządzenie do podnoszenia całego pojazdu.