Wersja obowiązująca od 2006-11-22 do 2009-03-19
1. Zgłoszenie do udziału w aukcji, zwane dalej „zgłoszeniem”, powinno zostać złożone w formie pisemnej.
2. Zgłoszenie zawiera:
1) imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę podmiotu zainteresowanego udziałem w aukcji;
2) adres korespondencyjny;
3) inne dane wymagane przez zbywcę, określone w zaproszeniu do wzięcia udziału w aukcji.
3. Do zgłoszenia należy dołączyć dowód wniesienia wadium.
4. Zgłoszenie złożone po terminie dla składania zgłoszeń, określonym w zaproszeniu do wzięcia udziału w aukcji, nie zostanie przyjęte.
Wersja obowiązująca od 2006-11-22 do 2009-03-19
1. Zgłoszenie do udziału w aukcji, zwane dalej „zgłoszeniem”, powinno zostać złożone w formie pisemnej.
2. Zgłoszenie zawiera:
1) imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę podmiotu zainteresowanego udziałem w aukcji;
2) adres korespondencyjny;
3) inne dane wymagane przez zbywcę, określone w zaproszeniu do wzięcia udziału w aukcji.
3. Do zgłoszenia należy dołączyć dowód wniesienia wadium.
4. Zgłoszenie złożone po terminie dla składania zgłoszeń, określonym w zaproszeniu do wzięcia udziału w aukcji, nie zostanie przyjęte.