history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-03-22 do 2017-01-01

Rozdział 3

Negocjacje [5] na podstawie publicznego zaproszenia

§ 15. [Zaproszenie do negocjacji] 1. Zaproszenie do negocjacji [6] powinno określać w szczególności:

1) nazwę, siedzibę i adres zbywcy;

2) podstawę prawną zbycia przedsiębiorstwa;

3) oznaczenie przedmiotu negocjacji [7];

4) wymagania, jakie musi spełnić podmiot przystępujący do negocjacji [8], w szczególności wymogi co do przedmiotu i zakresu prowadzonej działalności oraz zdolności finansowej;

5) informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć podmioty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w negocjacjach [9];

6) maksymalną liczbę podmiotów, z którymi zostaną podjęte negocjacje [10], po dokonaniu przez nich badania przedsiębiorstwa i przedstawieniu wiążących warunków umowy;

7) kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich znaczenie;

8) miejsce, tryb, formę oraz termin do złożenia odpowiedzi na zaproszenie;

9) formę i termin, w ciągu którego zapraszający poinformuje o rozpatrzeniu odpowiedzi na zaproszenie;

10) informację, że do zawarcia umowy jest konieczne uzyskanie przez zbywcę zgody, o której mowa w art. 41 ust. 2 ustawy.

2. [11] Zaproszenie do negocjacji może zawierać zastrzeżenie, że zbywca ma prawo odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyny oraz przedłużenia terminu do składania odpowiedzi na zaproszenie przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 8.

[6] § 15 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[7] § 15 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[8] § 15 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[9] § 15 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[10] § 15 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[11] § 15 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-03-22 do 2017-01-01

Rozdział 3

Negocjacje [5] na podstawie publicznego zaproszenia

§ 15. [Zaproszenie do negocjacji] 1. Zaproszenie do negocjacji [6] powinno określać w szczególności:

1) nazwę, siedzibę i adres zbywcy;

2) podstawę prawną zbycia przedsiębiorstwa;

3) oznaczenie przedmiotu negocjacji [7];

4) wymagania, jakie musi spełnić podmiot przystępujący do negocjacji [8], w szczególności wymogi co do przedmiotu i zakresu prowadzonej działalności oraz zdolności finansowej;

5) informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć podmioty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w negocjacjach [9];

6) maksymalną liczbę podmiotów, z którymi zostaną podjęte negocjacje [10], po dokonaniu przez nich badania przedsiębiorstwa i przedstawieniu wiążących warunków umowy;

7) kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich znaczenie;

8) miejsce, tryb, formę oraz termin do złożenia odpowiedzi na zaproszenie;

9) formę i termin, w ciągu którego zapraszający poinformuje o rozpatrzeniu odpowiedzi na zaproszenie;

10) informację, że do zawarcia umowy jest konieczne uzyskanie przez zbywcę zgody, o której mowa w art. 41 ust. 2 ustawy.

2. [11] Zaproszenie do negocjacji może zawierać zastrzeżenie, że zbywca ma prawo odstąpienia od negocjacji bez podania przyczyny oraz przedłużenia terminu do składania odpowiedzi na zaproszenie przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 8.

[6] § 15 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[7] § 15 ust. 1 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[8] § 15 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[9] § 15 ust. 1 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[10] § 15 ust. 1 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

[11] § 15 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu sprzedaży przedsiębiorstwa (Dz.U. poz. 284). Zmiana weszła w życie 22 marca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-29 do 2016-03-21

Rozdział 3

Rokowania na podstawie publicznego zaproszenia

§ 15. [Zaproszenie do rokowań] 1. Zaproszenie do rokowań powinno określać w szczególności:

1) nazwę, siedzibę i adres zbywcy;

2) podstawę prawną zbycia przedsiębiorstwa;

3) oznaczenie przedmiotu rokowań;

4) wymagania, jakie musi spełnić podmiot przystępujący do rokowań, w szczególności wymogi co do przedmiotu i zakresu prowadzonej działalności oraz zdolności finansowej;

5) informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć podmioty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w rokowaniach;

6) maksymalną liczbę podmiotów, z którymi zostaną podjęte rokowania, po dokonaniu przez nich badania przedsiębiorstwa i przedstawieniu wiążących warunków umowy;

7) kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich znaczenie;

8) miejsce, tryb, formę oraz termin do złożenia odpowiedzi na zaproszenie;

9) formę i termin, w ciągu którego zapraszający poinformuje o rozpatrzeniu odpowiedzi na zaproszenie;

10) informację, że do zawarcia umowy jest konieczne uzyskanie przez zbywcę zgody, o której mowa w art. 41 ust. 2 ustawy.

2. Zaproszenie do rokowań może zawierać zastrzeżenie, że zbywca ma prawo odstąpienia od rokowań bez podania przyczyny oraz przedłużenia terminu do składania odpowiedzi na zaproszenie przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 8.