history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2019-03-23 do 2020-05-12

[Wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR] Wprowadza się do stosowania następujące wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR, ustanowione przez Europejską Organizację do Spraw Bezpieczeństwa Żeglugi Powietrznej (EUROCONTROL):

1) ESARR 2 – Składanie meldunków oraz rozpatrywanie nieprawidłowości w ruchu lotniczym („Re-porting and assessment of safety occurences in ATM”),

2) [1] (uchylony),

3) [2] (uchylony),

4) [3] (uchylony),

5) [4] (uchylony),

6) [5] (uchylony).

[1] § 1 pkt 2 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[2] § 1 pkt 3 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[3] § 1 pkt 4 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[4] § 1 pkt 5 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[5] § 1 pkt 6 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

Wersja obowiązująca od 2019-03-23 do 2020-05-12

[Wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR] Wprowadza się do stosowania następujące wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR, ustanowione przez Europejską Organizację do Spraw Bezpieczeństwa Żeglugi Powietrznej (EUROCONTROL):

1) ESARR 2 – Składanie meldunków oraz rozpatrywanie nieprawidłowości w ruchu lotniczym („Re-porting and assessment of safety occurences in ATM”),

2) [1] (uchylony),

3) [2] (uchylony),

4) [3] (uchylony),

5) [4] (uchylony),

6) [5] (uchylony).

[1] § 1 pkt 2 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[2] § 1 pkt 3 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[3] § 1 pkt 4 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[4] § 1 pkt 5 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

[5] § 1 pkt 6 uchylony przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 lutego 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. poz. 459). Zmiana weszła w życie 23 marca 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006-11-07 do 2019-03-22

[Wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR] Wprowadza się do stosowania następujące wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR, ustanowione przez Europejską Organizację do Spraw Bezpieczeństwa Żeglugi Powietrznej (EUROCONTROL):

1) ESARR 2 – Składanie meldunków oraz rozpatrywanie nieprawidłowości w ruchu lotniczym („Re-porting and assessment of safety occurences in ATM”),

2) ESARR 3 – Wykorzystanie systemów zarządzania bezpieczeństwem przez organy zarządzania ruchem lotniczym („Use of safety menagment systems by ATM service providers”),

3) ESARR 4 – Ocena i ograniczanie ryzyka w systemie zarządzania ruchem lotniczym („Risk assessment and mitigation in ATM”),

4) ESARR 5 – Personel służb zarządzania ruchem lotniczym („ATM services personel”), z zachowaniem przepisów odrębnych.

5) [1] ESARR 1 - Nadzór nad bezpieczeństwem w zarządzaniu ruchem lotniczym („Safety oversight in ATM”),

6) [2] ESARR 6 - Oprogramowanie w systemach zarządzania ruchem lotniczym („Software in ATM systems”).

[1] § 1 pkt 5 dodany przez § 1 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 2 listopada 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. Nr 200, poz. 1478). Zmiana weszła w życie 7 listopada 2006 r.

[2] § 1 pkt 6 dodany przez § 1 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 2 listopada 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania wymagań EUROCONTROL w zakresie przepisów bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR (Dz.U. Nr 200, poz. 1478). Zmiana weszła w życie 7 listopada 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-10-15 do 2006-11-06

Wprowadza się do stosowania następujące wymagania w zakresie bezpieczeństwa w ruchu lotniczym ESARR, ustanowione przez Europejską Organizację do Spraw Bezpieczeństwa Żeglugi Powietrznej (EUROCONTROL):

1) ESARR 2 – Składanie meldunków oraz rozpatrywanie nieprawidłowości w ruchu lotniczym („Re-porting and assessment of safety occurences in ATM”),

2) ESARR 3 – Wykorzystanie systemów zarządzania bezpieczeństwem przez organy zarządzania ruchem lotniczym („Use of safety menagment systems by ATM service providers”),

3) ESARR 4 – Ocena i ograniczanie ryzyka w systemie zarządzania ruchem lotniczym („Risk assessment and mitigation in ATM”),

4) ESARR 5 – Personel służb zarządzania ruchem lotniczym („ATM services personel”), z zachowaniem przepisów odrębnych.