history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-06-30 do 2022-12-24

§ 4. [Dane zawarte w zawiadomieniu] 1. Kancelaria Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelaria Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, kierownicy urzędów jednostek samorządu terytorialnego oraz pracodawcy, w ramach reklamowania z urzędu, sporządzają zawiadomienia (imienne wykazy osób) i przesyłają je do wojskowego komendanta uzupełnień w ciągu trzydziestu dni od dnia powstania okoliczności uzasadniających reklamowanie.

2. [1] Zawiadomienia sporządza się w formie pisemnej, w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym albo podpisem zaufanym.

3. [2] W zawiadomieniach ujmuje się następujące dane osób podlegających reklamowaniu: imię (imiona) i nazwisko, imię ojca, numer PESEL, stopień wojskowy, adres miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące, zajmowane stanowisko lub kwalifikacje albo pełnioną funkcję.

4. Osoby zajmujące stanowiska organów administracji publicznej, w rozumieniu art. 5 § 2 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.2)), wykonują czynności, o których mowa w ust. 1, we własnym imieniu.

5. Wzór zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

[1] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. poz. 1039). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2020 r.

[2] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. poz. 1039). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2020 r.

Wersja obowiązująca od 2020-06-30 do 2022-12-24

§ 4. [Dane zawarte w zawiadomieniu] 1. Kancelaria Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelaria Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, kierownicy urzędów jednostek samorządu terytorialnego oraz pracodawcy, w ramach reklamowania z urzędu, sporządzają zawiadomienia (imienne wykazy osób) i przesyłają je do wojskowego komendanta uzupełnień w ciągu trzydziestu dni od dnia powstania okoliczności uzasadniających reklamowanie.

2. [1] Zawiadomienia sporządza się w formie pisemnej, w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym albo podpisem zaufanym.

3. [2] W zawiadomieniach ujmuje się następujące dane osób podlegających reklamowaniu: imię (imiona) i nazwisko, imię ojca, numer PESEL, stopień wojskowy, adres miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące, zajmowane stanowisko lub kwalifikacje albo pełnioną funkcję.

4. Osoby zajmujące stanowiska organów administracji publicznej, w rozumieniu art. 5 § 2 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.2)), wykonują czynności, o których mowa w ust. 1, we własnym imieniu.

5. Wzór zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

[1] § 4 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. poz. 1039). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2020 r.

[2] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. poz. 1039). Zmiana weszła w życie 30 czerwca 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-07-18 do 2020-06-29

[Dane zawarte w zawiadomieniu] 1. Kancelaria Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelaria Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, kierownicy urzędów jednostek samorządu terytorialnego oraz pracodawcy, w ramach reklamowania z urzędu, sporządzają zawiadomienia (imienne wykazy osób) i przesyłają je do wojskowego komendanta uzupełnień w ciągu trzydziestu dni od dnia powstania okoliczności uzasadniających reklamowanie.

2. Zawiadomienia sporządza się w dwóch egzemplarzach.

3. [3] W zawiadomieniach, o których mowa w ust. 1, ujmuje się następujące dane osób podlegających reklamowaniu: imię (imiona) i nazwisko, imię ojca, numer PESEL, stopień wojskowy, adres miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące, zajmowane stanowisko lub kwalifikacje albo pełnioną funkcję oraz miejsce na adnotacje wojskowego komendanta uzupełnień, a także podpis osoby reklamowanej.

4. Osoby zajmujące stanowiska organów administracji publicznej, w rozumieniu art. 5 § 2 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.2)), wykonują czynności, o których mowa w ust. 1, we własnym imieniu.

5. Wzór zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 2 [4] do rozporządzenia.

[3] § 4 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 czerwca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. Nr 106, poz. 883). Zmiana weszła w życie 18 lipca 2009 r.

[4] Załącznik nr 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 23 czerwca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. Nr 106, poz. 883). Zmiana weszła w życie 18 lipca 2009 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-09-27 do 2009-07-17

1. Kancelaria Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Kancelaria Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, kierownicy urzędów jednostek samorządu terytorialnego oraz pracodawcy, w ramach reklamowania z urzędu, sporządzają zawiadomienia (imienne wykazy osób) i przesyłają je do wojskowego komendanta uzupełnień w ciągu trzydziestu dni od dnia powstania okoliczności uzasadniających reklamowanie.

2. Zawiadomienia sporządza się w dwóch egzemplarzach.

3. W zawiadomieniach, o których mowa w ust. 1, ujmuje się następujące dane osób podlegających reklamowaniu: imię (imiona) i nazwisko, imię ojca, stopień wojskowy, numer ewidencyjny PESEL, adres miejsca pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad dwa miesiące oraz zajmowane stanowisko lub kwalifikacje albo pełnioną funkcję.

4. Osoby zajmujące stanowiska organów administracji publicznej, w rozumieniu art. 5 § 2 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.2)), wykonują czynności, o których mowa w ust. 1, we własnym imieniu.

5. Wzór zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.