history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-07-01 do 2012-04-28

[Sposób oznakowania numerem identyfikacyjnym] [13] W przypadku przeprowadzenia oceny zgodności, ponownej oceny zgodności, a także badań ciśnieniowych urządzeń transportowych, numer identyfikacyjny jednostki notyfikowanej powinien być umieszczony na jej odpowiedzialność w sposób trwały przez tę jednostkę lub producenta.

[13] § 15 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ciśnieniowych urządzeń transportowych (Dz.U. Nr 135, poz. 794). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-07-01 do 2012-04-28

[Sposób oznakowania numerem identyfikacyjnym] [13] W przypadku przeprowadzenia oceny zgodności, ponownej oceny zgodności, a także badań ciśnieniowych urządzeń transportowych, numer identyfikacyjny jednostki notyfikowanej powinien być umieszczony na jej odpowiedzialność w sposób trwały przez tę jednostkę lub producenta.

[13] § 15 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 czerwca 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ciśnieniowych urządzeń transportowych (Dz.U. Nr 135, poz. 794). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-10-15 do 2011-06-30

[Sposób oznakowania numerem identyfikacyjnym, inne oznakowanie] 1. W przypadku przeprowadzenia oceny zgodności, ponownej oceny zgodności, a także okresowych badań ciśnieniowych urządzeń transportowych, numer identyfikacyjny jednostki notyfikowanej powinien być umieszczony na jej odpowiedzialność w sposób trwały, w widocznym miejscu, przez tę jednostkę, producenta, właściciela, importera, użytkownika albo upoważnionego przedstawiciela producenta lub właściciela.

2. Nie dopuszcza się umieszczania na ciśnieniowych urządzeniach transportowych oznakowań, które mogą wprowadzić w błąd co do znaczenia i formy oznakowania P.

3. Oznakowania inne niż P mogą być umieszczane na ciśnieniowych urządzeniach transportowych pod warunkiem, że nie powodują ograniczenia widoczności i czytelności oznakowania P.