history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2006-09-22 do 2007-09-01

[35] (uchylony).

[35] § 88 uchylony przez § 1 pkt 17 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 164, poz. 1154). Zmiana weszła w życie 22 września 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006-09-22 do 2007-09-01

[35] (uchylony).

[35] § 88 uchylony przez § 1 pkt 17 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 września 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 164, poz. 1154). Zmiana weszła w życie 22 września 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-11-08 do 2006-09-21

1. [67] Egzamin maturalny w części pisemnej z matematyki, jako przedmiotu obowiązkowego, może być zdawany na poziomie podstawowym lub na poziomie podstawowym i poziomie rozszerzonym, a jako przedmiotu dodatkowego – jest zdawany na poziomie podstawowym i poziomie rozszerzonym.

2. Egzamin na poziomie podstawowym trwa 120 minut i polega na rozwiązaniu zadań egzaminacyjnych sprawdzających rozumienie pojęć i umiejętność ich zastosowania w życiu codziennym oraz zadań o charakterze problemowym; zadania egzaminacyjne obejmują zakres wymagań, o których mowa w § 50 ust. 1, dla poziomu podstawowego.

3. [68] Egzamin na poziomie rozszerzonym trwa 150 minut i polega na rozwiązaniu zadań egzaminacyjnych wymagających rozwiązania problemów matematycznych. Zadania egzaminacyjne obejmują zakres wymagań, o których mowa w § 50 ust. 1, dla poziomu rozszerzonego.

4. [69] (uchylony).

[67] § 88 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 43 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 218, poz. 1840). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2005 r.

[68] § 88 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 43 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 218, poz. 1840). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2005 r.

[69] § 88 ust. 4 uchylony przez § 1 pkt 43 lit. c) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 24 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 218, poz. 1840). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-09-13 do 2005-11-07

1. Egzamin maturalny w części pisemnej z matematyki może być zdawany na poziomie podstawowym lub rozszerzonym.

2. Egzamin na poziomie podstawowym trwa 120 minut i polega na rozwiązaniu zadań egzaminacyjnych sprawdzających rozumienie pojęć i umiejętność ich zastosowania w życiu codziennym oraz zadań o charakterze problemowym; zadania egzaminacyjne obejmują zakres wymagań, o których mowa w § 50 ust. 1, dla poziomu podstawowego.

3. Egzamin na poziomie rozszerzonym trwa 270 minut i składa się z dwóch części:

1) część pierwsza trwa 120 minut i polega na rozwiązaniu zadań egzaminacyjnych sprawdzających rozumienie pojęć i umiejętność ich zastosowania w życiu codziennym oraz zadań o charakterze problemowym; zadania egzaminacyjne obejmują zakres wymagań, o których mowa w § 50 ust. 1, dla poziomu podstawowego;

2) część druga trwa 150 minut i polega na rozwiązaniu zadań egzaminacyjnych wymagających rozwiązania problemów matematycznych; zadania egzaminacyjne obejmują zakres wymagań, o których mowa w § 50 ust. 1, dla poziomu rozszerzonego.

4. Zestaw zadań egzaminacyjnych dla egzaminu na poziomie podstawowym i dla części pierwszej egzaminu na poziomie rozszerzonym jest ten sam.