Wersja obowiązująca od 2007-11-08 do 2011-11-01
[1] Dla każdej księgi rejestrowej prowadzone są odrębne akta rejestrowe, na które składają się wnioski, decyzje, załączniki do wniosków oraz inne dokumenty dotyczące postępowania rejestrowego.
[1] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-11-08 do 2011-11-01
[1] Dla każdej księgi rejestrowej prowadzone są odrębne akta rejestrowe, na które składają się wnioski, decyzje, załączniki do wniosków oraz inne dokumenty dotyczące postępowania rejestrowego.
[1] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-01 do 2007-11-07
1. Dla każdej księgi rejestrowej prowadzone są odrębne akta rejestrowe, na które składają się wydruki księgi rejestrowej, wnioski, decyzje, załączniki do wniosków oraz inne dokumenty dotyczące postępowania rejestrowego.
2. Wydruk księgi rejestrowej wykonywany jest po dokonaniu wpisu do rejestru.
3. Wydruki, o których mowa w ust. 2, podpisuje osoba upoważniona przez organ prowadzący rejestr i dołącza do akt rejestrowych.