Wersja obowiązująca od 2007-11-01 do 2011-11-01
1. W dziale trzecim księgi rejestrowej „Komórki organizacyjne zakładu i ich profile medyczne” wpisuje się następujące dane:
1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;
2) w rubryce drugiej – adres komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż adres jednostki organizacyjnej, w której ją utworzono;
2a) [5] w rubryce drugiej a – 7-znakowy identyfikator terytorialny komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż identyfikator terytorialny jednostki, w której ją utworzono;
3) w rubryce trzeciej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;
3a) [6] w rubryce trzeciej a – termin czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) od dnia ....... do dnia ......;
4) w rubryce czwartej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;
5) w rubryce piątej – część VII kodu resortowego (3- lub 4-znakowy kod identyfikujący komórkę organizacyjną);
6) w rubryce szóstej – część VIII kodu resortowego (4-znakowy kod charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej);
7) w rubryce siódmej – profile medyczne komórki organizacyjnej:
a) w polu pierwszym – numer kolejny profilu medycznego,
b) w polu drugim – część IX kodu resortowego (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia),
c) w polu trzecim – część X kodu resortowego (2-znakowy kod resortowy dziedziny medycyny);
8) w rubryce ósmej – część V kodu resortowego (2- lub 3-znakowy kod identyfikujący jednostkę organizacyjną, w obrębie której działa komórka organizacyjna);
9) w rubryce dziewiątej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:
a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,
b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,
c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego;
10) w rubryce dziesiątej – liczbę miejsc dla noworodków:
a) w polu pierwszym – liczbę łóżek dla noworodków,
b) w polu drugim – inkubatory;
11) w rubryce jedenastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;
12) w rubryce dwunastej – liczbę miejsc dziennych;
13) w rubryce trzynastej – datę dostosowania pomieszczeń i urządzeń komórki organizacyjnej do wymogów wynikających z właściwego aktu prawnego;
14) w rubryce czternastej – uwagi.
2. Komórek organizacyjnych, których działalność nie jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, nie wpisuje się do rejestru.
3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej realizowanych jest wiele profili medycznych, informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 7, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.
4. [7] W przypadku każdego kolejnego czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 3a, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.
[5] § 6 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.
[6] § 6 ust. 1 pkt 3a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.
[7] § 6 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-11-01 do 2011-11-01
1. W dziale trzecim księgi rejestrowej „Komórki organizacyjne zakładu i ich profile medyczne” wpisuje się następujące dane:
1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;
2) w rubryce drugiej – adres komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż adres jednostki organizacyjnej, w której ją utworzono;
2a) [5] w rubryce drugiej a – 7-znakowy identyfikator terytorialny komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż identyfikator terytorialny jednostki, w której ją utworzono;
3) w rubryce trzeciej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;
3a) [6] w rubryce trzeciej a – termin czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) od dnia ....... do dnia ......;
4) w rubryce czwartej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;
5) w rubryce piątej – część VII kodu resortowego (3- lub 4-znakowy kod identyfikujący komórkę organizacyjną);
6) w rubryce szóstej – część VIII kodu resortowego (4-znakowy kod charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej);
7) w rubryce siódmej – profile medyczne komórki organizacyjnej:
a) w polu pierwszym – numer kolejny profilu medycznego,
b) w polu drugim – część IX kodu resortowego (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia),
c) w polu trzecim – część X kodu resortowego (2-znakowy kod resortowy dziedziny medycyny);
8) w rubryce ósmej – część V kodu resortowego (2- lub 3-znakowy kod identyfikujący jednostkę organizacyjną, w obrębie której działa komórka organizacyjna);
9) w rubryce dziewiątej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:
a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,
b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,
c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego;
10) w rubryce dziesiątej – liczbę miejsc dla noworodków:
a) w polu pierwszym – liczbę łóżek dla noworodków,
b) w polu drugim – inkubatory;
11) w rubryce jedenastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;
12) w rubryce dwunastej – liczbę miejsc dziennych;
13) w rubryce trzynastej – datę dostosowania pomieszczeń i urządzeń komórki organizacyjnej do wymogów wynikających z właściwego aktu prawnego;
14) w rubryce czternastej – uwagi.
2. Komórek organizacyjnych, których działalność nie jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, nie wpisuje się do rejestru.
3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej realizowanych jest wiele profili medycznych, informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 7, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.
4. [7] W przypadku każdego kolejnego czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 3a, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.
[5] § 6 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.
[6] § 6 ust. 1 pkt 3a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.
[7] § 6 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-01 do 2007-10-31
1. W dziale trzecim księgi rejestrowej „Komórki organizacyjne zakładu i ich profile medyczne” wpisuje się następujące dane:
1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;
2) w rubryce drugiej – adres komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż adres jednostki organizacyjnej, w której ją utworzono;
3) w rubryce trzeciej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;
4) w rubryce czwartej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;
5) w rubryce piątej – część VII kodu resortowego (3- lub 4-znakowy kod identyfikujący komórkę organizacyjną);
6) w rubryce szóstej – część VIII kodu resortowego (4-znakowy kod charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej);
7) w rubryce siódmej – profile medyczne komórki organizacyjnej:
a) w polu pierwszym – numer kolejny profilu medycznego,
b) w polu drugim – część IX kodu resortowego (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia),
c) w polu trzecim – część X kodu resortowego (2-znakowy kod resortowy dziedziny medycyny);
8) w rubryce ósmej – część V kodu resortowego (2- lub 3-znakowy kod identyfikujący jednostkę organizacyjną, w obrębie której działa komórka organizacyjna);
9) w rubryce dziewiątej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:
a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,
b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,
c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego;
10) w rubryce dziesiątej – liczbę miejsc dla noworodków:
a) w polu pierwszym – liczbę łóżek dla noworodków,
b) w polu drugim – inkubatory;
11) w rubryce jedenastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;
12) w rubryce dwunastej – liczbę miejsc dziennych;
13) w rubryce trzynastej – datę dostosowania pomieszczeń i urządzeń komórki organizacyjnej do wymogów wynikających z właściwego aktu prawnego;
14) w rubryce czternastej – uwagi.
2. Komórek organizacyjnych, których działalność nie jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, nie wpisuje się do rejestru.
3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej realizowanych jest wiele profili medycznych, informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 7, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.