history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2007-11-01 do 2011-11-01

1. W dziale trzecim księgi rejestrowej „Komórki organizacyjne zakładu i ich profile medyczne” wpisuje się następujące dane:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż adres jednostki organizacyjnej, w której ją utworzono;

2a) [5] w rubryce drugiej a – 7-znakowy identyfikator terytorialny komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż identyfikator terytorialny jednostki, w której ją utworzono;

3) w rubryce trzeciej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

3a) [6] w rubryce trzeciej a – termin czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) od dnia ....... do dnia ......;

4) w rubryce czwartej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

5) w rubryce piątej – część VII kodu resortowego (3- lub 4-znakowy kod identyfikujący komórkę organizacyjną);

6) w rubryce szóstej – część VIII kodu resortowego (4-znakowy kod charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej);

7) w rubryce siódmej – profile medyczne komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – numer kolejny profilu medycznego,

b) w polu drugim – część IX kodu resortowego (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia),

c) w polu trzecim – część X kodu resortowego (2-znakowy kod resortowy dziedziny medycyny);

8) w rubryce ósmej – część V kodu resortowego (2- lub 3-znakowy kod identyfikujący jednostkę organizacyjną, w obrębie której działa komórka organizacyjna);

9) w rubryce dziewiątej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego;

10) w rubryce dziesiątej – liczbę miejsc dla noworodków:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek dla noworodków,

b) w polu drugim – inkubatory;

11) w rubryce jedenastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

12) w rubryce dwunastej – liczbę miejsc dziennych;

13) w rubryce trzynastej – datę dostosowania pomieszczeń i urządzeń komórki organizacyjnej do wymogów wynikających z właściwego aktu prawnego;

14) w rubryce czternastej – uwagi.

2. Komórek organizacyjnych, których działalność nie jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, nie wpisuje się do rejestru.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej realizowanych jest wiele profili medycznych, informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 7, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.

4. [7] W przypadku każdego kolejnego czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 3a, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.

[5] § 6 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

[6] § 6 ust. 1 pkt 3a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

[7] § 6 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007-11-01 do 2011-11-01

1. W dziale trzecim księgi rejestrowej „Komórki organizacyjne zakładu i ich profile medyczne” wpisuje się następujące dane:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż adres jednostki organizacyjnej, w której ją utworzono;

2a) [5] w rubryce drugiej a – 7-znakowy identyfikator terytorialny komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż identyfikator terytorialny jednostki, w której ją utworzono;

3) w rubryce trzeciej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

3a) [6] w rubryce trzeciej a – termin czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) od dnia ....... do dnia ......;

4) w rubryce czwartej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

5) w rubryce piątej – część VII kodu resortowego (3- lub 4-znakowy kod identyfikujący komórkę organizacyjną);

6) w rubryce szóstej – część VIII kodu resortowego (4-znakowy kod charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej);

7) w rubryce siódmej – profile medyczne komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – numer kolejny profilu medycznego,

b) w polu drugim – część IX kodu resortowego (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia),

c) w polu trzecim – część X kodu resortowego (2-znakowy kod resortowy dziedziny medycyny);

8) w rubryce ósmej – część V kodu resortowego (2- lub 3-znakowy kod identyfikujący jednostkę organizacyjną, w obrębie której działa komórka organizacyjna);

9) w rubryce dziewiątej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego;

10) w rubryce dziesiątej – liczbę miejsc dla noworodków:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek dla noworodków,

b) w polu drugim – inkubatory;

11) w rubryce jedenastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

12) w rubryce dwunastej – liczbę miejsc dziennych;

13) w rubryce trzynastej – datę dostosowania pomieszczeń i urządzeń komórki organizacyjnej do wymogów wynikających z właściwego aktu prawnego;

14) w rubryce czternastej – uwagi.

2. Komórek organizacyjnych, których działalność nie jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, nie wpisuje się do rejestru.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej realizowanych jest wiele profili medycznych, informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 7, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.

4. [7] W przypadku każdego kolejnego czasowego zaprzestania działalności przez komórkę organizacyjną zakładu (szpitala) informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 3a, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.

[5] § 6 ust. 1 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

[6] § 6 ust. 1 pkt 3a dodany przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

[7] § 6 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-01 do 2007-10-31

1. W dziale trzecim księgi rejestrowej „Komórki organizacyjne zakładu i ich profile medyczne” wpisuje się następujące dane:

1) w rubryce pierwszej – nazwę komórki organizacyjnej;

2) w rubryce drugiej – adres komórki organizacyjnej, jeżeli jest inny niż adres jednostki organizacyjnej, w której ją utworzono;

3) w rubryce trzeciej – datę rozpoczęcia działalności przez komórkę organizacyjną;

4) w rubryce czwartej – datę zakończenia działalności komórki organizacyjnej;

5) w rubryce piątej – część VII kodu resortowego (3- lub 4-znakowy kod identyfikujący komórkę organizacyjną);

6) w rubryce szóstej – część VIII kodu resortowego (4-znakowy kod charakteryzujący specjalność komórki organizacyjnej);

7) w rubryce siódmej – profile medyczne komórki organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – numer kolejny profilu medycznego,

b) w polu drugim – część IX kodu resortowego (kod resortowy funkcji ochrony zdrowia),

c) w polu trzecim – część X kodu resortowego (2-znakowy kod resortowy dziedziny medycyny);

8) w rubryce ósmej – część V kodu resortowego (2- lub 3-znakowy kod identyfikujący jednostkę organizacyjną, w obrębie której działa komórka organizacyjna);

9) w rubryce dziewiątej – liczbę łóżek w komórce organizacyjnej:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek ogółem,

b) w polu drugim – liczbę łóżek intensywnej opieki medycznej,

c) w polu trzecim – liczbę łóżek intensywnego nadzoru kardiologicznego;

10) w rubryce dziesiątej – liczbę miejsc dla noworodków:

a) w polu pierwszym – liczbę łóżek dla noworodków,

b) w polu drugim – inkubatory;

11) w rubryce jedenastej – liczbę stanowisk dializacyjnych;

12) w rubryce dwunastej – liczbę miejsc dziennych;

13) w rubryce trzynastej – datę dostosowania pomieszczeń i urządzeń komórki organizacyjnej do wymogów wynikających z właściwego aktu prawnego;

14) w rubryce czternastej – uwagi.

2. Komórek organizacyjnych, których działalność nie jest związana z udzielaniem świadczeń zdrowotnych, nie wpisuje się do rejestru.

3. W przypadku gdy w komórce organizacyjnej realizowanych jest wiele profili medycznych, informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 7, należy wymienić w ramach tej samej rubryki w kolejnych punktach.