history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2007-11-01 do 2011-11-01

1. Wnioski, o których mowa w § 10–12, oraz załączniki, o których mowa w § 10 ust. 2, składane są w formie dokumentów pisemnych.

2. Dane objęte wpisem do rejestru na podstawie wniosków, o których mowa w § 11 i 12, składający wniosek przekazuje również drogą elektroniczną do elektronicznej bazy danych rejestrowych.

3. Przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się za pośrednictwem systemu teleinformatycznego RZOZ z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia internetowego oraz podpisu elektronicznego.

4. [11] Organ rejestrowy rezygnuje z przyjmowania dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 oraz z 2006 r. Nr 12, poz. 65 i Nr 73, poz. 501).

5. Administrator centralny zapewnia warunki techniczne umożliwiające:

1) wykorzystanie systemu teleinformatycznego RZOZ w sposób, o którym mowa w ust. 3;

2) nieodpłatne przydzielanie zakładom i utrzymanie skrzynki poczty elektronicznej do czasu wykreślenia z rejestru oraz wspomaganie procesu dystrybucji podpisów elektronicznych.

6. Adres skrzynki poczty elektronicznej, o której mowa w ust. 5, składa się z dwóch części:

1) pierwsza część stanowi siedem cyfr księgi rejestrowej zakładu;

2) druga część stanowi dopełnienie w brzmieniu: @zoz.org.pl.

[11] § 13 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

Wersja obowiązująca od 2007-11-01 do 2011-11-01

1. Wnioski, o których mowa w § 10–12, oraz załączniki, o których mowa w § 10 ust. 2, składane są w formie dokumentów pisemnych.

2. Dane objęte wpisem do rejestru na podstawie wniosków, o których mowa w § 11 i 12, składający wniosek przekazuje również drogą elektroniczną do elektronicznej bazy danych rejestrowych.

3. Przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się za pośrednictwem systemu teleinformatycznego RZOZ z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia internetowego oraz podpisu elektronicznego.

4. [11] Organ rejestrowy rezygnuje z przyjmowania dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 oraz z 2006 r. Nr 12, poz. 65 i Nr 73, poz. 501).

5. Administrator centralny zapewnia warunki techniczne umożliwiające:

1) wykorzystanie systemu teleinformatycznego RZOZ w sposób, o którym mowa w ust. 3;

2) nieodpłatne przydzielanie zakładom i utrzymanie skrzynki poczty elektronicznej do czasu wykreślenia z rejestru oraz wspomaganie procesu dystrybucji podpisów elektronicznych.

6. Adres skrzynki poczty elektronicznej, o której mowa w ust. 5, składa się z dwóch części:

1) pierwsza część stanowi siedem cyfr księgi rejestrowej zakładu;

2) druga część stanowi dopełnienie w brzmieniu: @zoz.org.pl.

[11] § 13 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rejestru zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 196, poz. 1424). Zmiana weszła w życie 1 listopada 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-01 do 2007-10-31

1. Wnioski, o których mowa w § 10–12, oraz załączniki, o których mowa w § 10 ust. 2, składane są w formie dokumentów pisemnych.

2. Dane objęte wpisem do rejestru na podstawie wniosków, o których mowa w § 11 i 12, składający wniosek przekazuje również drogą elektroniczną do elektronicznej bazy danych rejestrowych.

3. Przekazanie danych, o których mowa w ust. 2, odbywa się za pośrednictwem systemu teleinformatycznego RZOZ z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia internetowego oraz podpisu elektronicznego.

4. Organ rejestrowy może zrezygnować z przyjmowania dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy przekazanie danych, o którym mowa w ust. 3, odbywa się z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego i znakowania czasem.

5. Administrator centralny zapewnia warunki techniczne umożliwiające:

1) wykorzystanie systemu teleinformatycznego RZOZ w sposób, o którym mowa w ust. 3;

2) nieodpłatne przydzielanie zakładom i utrzymanie skrzynki poczty elektronicznej do czasu wykreślenia z rejestru oraz wspomaganie procesu dystrybucji podpisów elektronicznych.

6. Adres skrzynki poczty elektronicznej, o której mowa w ust. 5, składa się z dwóch części:

1) pierwsza część stanowi siedem cyfr księgi rejestrowej zakładu;

2) druga część stanowi dopełnienie w brzmieniu: @zoz.org.pl.