Wersja obowiązująca od 2010-06-14 do 2011-08-06
[Poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży] [1] 1. Poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży nie powinien przekraczać poziomu głośności audycji je poprzedzających.
2. W celu spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1, nadawca zobowiązany jest do porównania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży.
3. Pomiaru, o którym mowa w ust. 2, dokonuje się w warunkach pomiarowych adekwatnych do warunków odbioru emitowanej audycji metodami określonymi w załączniku [2] do rozporządzenia.
4. Pomiar głośności powinien być dokonywany z parametrami dźwięku i w warunkach technicznych odpowiadających odbiorowi audycji przez odbiorcę końcowego.
[1] § 4a dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 15 grudnia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 3, poz. 20). Zmiana weszła w życie 14 czerwca 2010 r.
[2] Załącznik dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 15 grudnia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 3, poz. 20). Zmiana weszła w życie 14 czerwca 2010 r.
Wersja obowiązująca od 2010-06-14 do 2011-08-06
[Poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży] [1] 1. Poziom głośności emitowanych reklam i telesprzedaży nie powinien przekraczać poziomu głośności audycji je poprzedzających.
2. W celu spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1, nadawca zobowiązany jest do porównania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży.
3. Pomiaru, o którym mowa w ust. 2, dokonuje się w warunkach pomiarowych adekwatnych do warunków odbioru emitowanej audycji metodami określonymi w załączniku [2] do rozporządzenia.
4. Pomiar głośności powinien być dokonywany z parametrami dźwięku i w warunkach technicznych odpowiadających odbiorowi audycji przez odbiorcę końcowego.
[1] § 4a dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 15 grudnia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 3, poz. 20). Zmiana weszła w życie 14 czerwca 2010 r.
[2] Załącznik dodany przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z dnia 15 grudnia 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia działalności reklamowej i telesprzedaży w programach radiowych i telewizyjnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 3, poz. 20). Zmiana weszła w życie 14 czerwca 2010 r.