history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-10-25 do 2013-03-19

Rozdział 4

Zmiany cech lotnisk

§ 12. [Zmiany cech lotnisk wymagające zezwolenia Prezesa] 1. [4] Zezwolenia Prezesa wymagają zmiany cech lotnisk dotyczące:

1) granicy lotniska;

2) lokalizacji ogrodzenia lotniska;

3) części lotniczej lotniska;

4) granicy pola wzlotów i układu pasów startowych lotniska bez nawierzchni sztucznej;

5) parametrów drogi startowej i jej zabezpieczeń, w tym powodujące zmianę kodu referencyjnego lotniska;

6) rodzajów nawierzchni w granicach pola naziemnego ruchu lotniczego;

7) likwidacji, budowy lub rozbudowy infrastruktury lotniskowej;

8) kategorii podejść do lądowania;

9) dostępności dla użytkowników;

10) kategorii ochrony przeciwpożarowej lotniska, jeżeli skutkuje to zmianą kategorii na okres dłuższy niż 7 dni;

11) powierzchni ograniczających wysokość obiektów budowlanych i naturalnych w otoczeniu lotniska.

2. Obowiązkowi uzyskania zezwolenia Prezesa nie podlegają, w szczególności, zmiany cech lotnisk dotyczące:

1) elementów konstrukcji istniejących obiektów infrastruktury lotniskowej;

2) przeznaczenia istniejących obiektów infrastruktury lotniskowej.

[4] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 lipca 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie klasyfikacji lotnisk i rejestru lotnisk cywilnych (Dz.U. Nr 197, poz. 1633). Zmiana weszła w życie 25 października 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-10-25 do 2013-03-19

Rozdział 4

Zmiany cech lotnisk

§ 12. [Zmiany cech lotnisk wymagające zezwolenia Prezesa] 1. [4] Zezwolenia Prezesa wymagają zmiany cech lotnisk dotyczące:

1) granicy lotniska;

2) lokalizacji ogrodzenia lotniska;

3) części lotniczej lotniska;

4) granicy pola wzlotów i układu pasów startowych lotniska bez nawierzchni sztucznej;

5) parametrów drogi startowej i jej zabezpieczeń, w tym powodujące zmianę kodu referencyjnego lotniska;

6) rodzajów nawierzchni w granicach pola naziemnego ruchu lotniczego;

7) likwidacji, budowy lub rozbudowy infrastruktury lotniskowej;

8) kategorii podejść do lądowania;

9) dostępności dla użytkowników;

10) kategorii ochrony przeciwpożarowej lotniska, jeżeli skutkuje to zmianą kategorii na okres dłuższy niż 7 dni;

11) powierzchni ograniczających wysokość obiektów budowlanych i naturalnych w otoczeniu lotniska.

2. Obowiązkowi uzyskania zezwolenia Prezesa nie podlegają, w szczególności, zmiany cech lotnisk dotyczące:

1) elementów konstrukcji istniejących obiektów infrastruktury lotniskowej;

2) przeznaczenia istniejących obiektów infrastruktury lotniskowej.

[4] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 lipca 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie klasyfikacji lotnisk i rejestru lotnisk cywilnych (Dz.U. Nr 197, poz. 1633). Zmiana weszła w życie 25 października 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-06-15 do 2005-10-24

Rozdział 4

Zmiany cech lotnisk

§ 12.  1. Zezwolenia Prezesa wymagają zmiany cech lotnisk dotyczące:

1) granicy lotniska;

2) lokalizacji ogrodzenia lotniska;

3) części lotniczej lotniska;

4) granicy pola wzlotów i układu pasów startowych lotniska bez nawierzchni sztucznej;

5) parametrów drogi startowej i jej zabezpieczeń, w tym powodujące zmianę kodu referencyjnego lotniska;

6) rodzajów nawierzchni w granicach pola naziemnego ruchu lotniczego;

7) likwidacji, budowy lub rozbudowy infrastruktury lotniskowej;

8) kategorii podejść do lądowania;

9) dostępności dla użytkowników;

10) kategorii ochrony przeciwpożarowej;

11) powierzchni ograniczających wysokość obiektów budowlanych i naturalnych w otoczeniu lotniska.

2. Obowiązkowi uzyskania zezwolenia Prezesa nie podlegają, w szczególności, zmiany cech lotnisk dotyczące:

1) elementów konstrukcji istniejących obiektów infrastruktury lotniskowej;

2) przeznaczenia istniejących obiektów infrastruktury lotniskowej.