history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-10-15 do 2012-09-07

[Odwołanie do innych przepisów] 1. Spełnienie przez statki powietrzne wymagań ze względu na ochronę środowiska przed hałasem ocenia się, z zastrzeżeniem § 4 ust. 3, zgodnie z:

1) tomem l Załącznika 16 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisanej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. Nr 35, poz. 212 i 214, z późn. zm.3)), obowiązującego na podstawie oświadczenia rządowego z dnia 20 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 146, poz. 1413), z wyłączeniem rozdziału 2;

2) [1] decyzją nr 2003/4/RM Dyrektora Wykonawczego Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego z dnia 17 października 2003 r. w sprawie specyfikacji certyfikacyjnych zapewniających akceptowalne środki spełnienia dla hałasu statków powietrznych (CS-36) wydaną na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1592/2002/WE z dnia 15 lipca 2002 r. w sprawie wspólnych zasad w zakresie lotnictwa cywilnego i utworzenia Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) (Dz.Urz. WE L 240 z 7.09.2002) zmienionego rozporządzeniem nr 1643/2003/WE z dnia 22 lipca 2003 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1592/2002 (Dz. Urz. WE L 245 z 29.09.2003) oraz rozporządzeniem nr 1701/2003/WE z dnia 24 września 2003 r. dostosowującym art. 6 rozporządzenia (WE) nr 1592/2002 (Dz.Urz. WE L 243 z 27.09.2003).

2. Spełnienie przez statki powietrzne wymagań ze względu na ochronę środowiska przed zanieczyszczeniami ziemi, wody i powietrza ocenia się zgodnie z:

1) tomem II Załącznika 16 do Konwencji, o której mowa w ust. 1 pkt 1, obowiązującego na podstawie oświadczenia rządowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 1;

2) [2] decyzją nr 2003/3/RM Dyrektora Wykonawczego Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego z dnia 17 października 2003 r. w sprawie specyfikacji certyfikacyjnych zapewniających akceptowalne środki spełnienia dla emisji z silników lotniczych i drenażu paliwa (CS-34) wydaną na podstawie rozporządzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.

[1] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań, jakie powinny spełniać statki powietrzne ze względu na ochronę środowiska (Dz.U. Nr 189, poz. 1597). Zmiana weszła w życie 15 października 2005 r.

[2] § 3 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań, jakie powinny spełniać statki powietrzne ze względu na ochronę środowiska (Dz.U. Nr 189, poz. 1597). Zmiana weszła w życie 15 października 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-10-15 do 2012-09-07

[Odwołanie do innych przepisów] 1. Spełnienie przez statki powietrzne wymagań ze względu na ochronę środowiska przed hałasem ocenia się, z zastrzeżeniem § 4 ust. 3, zgodnie z:

1) tomem l Załącznika 16 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisanej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. Nr 35, poz. 212 i 214, z późn. zm.3)), obowiązującego na podstawie oświadczenia rządowego z dnia 20 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 146, poz. 1413), z wyłączeniem rozdziału 2;

2) [1] decyzją nr 2003/4/RM Dyrektora Wykonawczego Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego z dnia 17 października 2003 r. w sprawie specyfikacji certyfikacyjnych zapewniających akceptowalne środki spełnienia dla hałasu statków powietrznych (CS-36) wydaną na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1592/2002/WE z dnia 15 lipca 2002 r. w sprawie wspólnych zasad w zakresie lotnictwa cywilnego i utworzenia Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) (Dz.Urz. WE L 240 z 7.09.2002) zmienionego rozporządzeniem nr 1643/2003/WE z dnia 22 lipca 2003 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1592/2002 (Dz. Urz. WE L 245 z 29.09.2003) oraz rozporządzeniem nr 1701/2003/WE z dnia 24 września 2003 r. dostosowującym art. 6 rozporządzenia (WE) nr 1592/2002 (Dz.Urz. WE L 243 z 27.09.2003).

2. Spełnienie przez statki powietrzne wymagań ze względu na ochronę środowiska przed zanieczyszczeniami ziemi, wody i powietrza ocenia się zgodnie z:

1) tomem II Załącznika 16 do Konwencji, o której mowa w ust. 1 pkt 1, obowiązującego na podstawie oświadczenia rządowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 1;

2) [2] decyzją nr 2003/3/RM Dyrektora Wykonawczego Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego z dnia 17 października 2003 r. w sprawie specyfikacji certyfikacyjnych zapewniających akceptowalne środki spełnienia dla emisji z silników lotniczych i drenażu paliwa (CS-34) wydaną na podstawie rozporządzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.

[1] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań, jakie powinny spełniać statki powietrzne ze względu na ochronę środowiska (Dz.U. Nr 189, poz. 1597). Zmiana weszła w życie 15 października 2005 r.

[2] § 3 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 września 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań, jakie powinny spełniać statki powietrzne ze względu na ochronę środowiska (Dz.U. Nr 189, poz. 1597). Zmiana weszła w życie 15 października 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-06-15 do 2005-10-14

1. Spełnienie przez statki powietrzne wymagań ze względu na ochronę środowiska przed hałasem ocenia się, z zastrzeżeniem § 4 ust. 3, zgodnie z:

1) tomem l Załącznika 16 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisanej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. Nr 35, poz. 212 i 214, z późn. zm.3)), obowiązującego na podstawie oświadczenia rządowego z dnia 20 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 146, poz. 1413), z wyłączeniem rozdziału 2;

2) Europejskimi Wymaganiami Bezpieczeństwa Lotniczego ustanowionymi przez Zrzeszenie Władz Lotniczych (JAA) JAR-36 „Hałas statków powietrznych”, wprowadzonymi do stosowania rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania europejskich wymagań bezpieczeństwa lotniczego JAR (Dz. U. Nr 139, poz. 1329).

2. Spełnienie przez statki powietrzne wymagań ze względu na ochronę środowiska przed zanieczyszczeniami ziemi, wody i powietrza ocenia się zgodnie z:

1) tomem II Załącznika 16 do Konwencji, o której mowa w ust. 1 pkt 1, obowiązującego na podstawie oświadczenia rządowego, o którym mowa w ust. 1 pkt 1;

2) Europejskimi Wymaganiami Bezpieczeństwa Lotniczego ustanowionymi przez Zrzeszenie Władz Lotniczych (JAA) JAR-34 „Emisje z silników lotniczych”, wprowadzonymi do stosowania rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.