history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2006-12-30 do 2013-02-16

[13] (uchylony).

[13] § 21 uchylony przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 7 grudnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań dotyczących ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej użytkowników statków powietrznych, przewoźników i innych przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą (Dz.U. Nr 239, poz. 1736). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2006 r.

Załączniki nr 2, 3 i 4 uchylone przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 7 grudnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań dotyczących ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej użytkowników statków powietrznych, przewoźników i innych przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą (Dz.U. Nr 239, poz. 1736). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006-12-30 do 2013-02-16

[13] (uchylony).

[13] § 21 uchylony przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 7 grudnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań dotyczących ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej użytkowników statków powietrznych, przewoźników i innych przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą (Dz.U. Nr 239, poz. 1736). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2006 r.

Załączniki nr 2, 3 i 4 uchylone przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Transportu z dnia 7 grudnia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań dotyczących ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej użytkowników statków powietrznych, przewoźników i innych przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą (Dz.U. Nr 239, poz. 1736). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-06-01 do 2006-12-29

1. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą w zakresie projektowania statków powietrznych w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynosi równowartość w złotych kwoty w SDR, określonej w załączniku nr 2 do rozporządzenia, z uwzględnieniem największej maksymalnej masy projektowanego statku powietrznego.

2. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą w zakresie produkcji statków powietrznych w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynosi równowartość w złotych kwoty w SDR, określonej w załączniku nr 3 do rozporządzenia, z uwzględnieniem największej maksymalnej masy produkowanego statku powietrznego.

3. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC przedsiębiorców prowadzących działalność lotniczą w zakresie obsługi technicznej statków powietrznych w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynosi równowartość w złotych kwoty w SDR, określonej w załączniku nr 4 do rozporządzenia, z uwzględnieniem największej maksymalnej masy obsługiwanego za pomocą tego sprzętu statku powietrznego.