Wersja obowiązująca od 2005-06-01
[Wniosek o przyznanie części rekompensującej subwencji ogólnej na wyrównanie ubytku dochodów] 1. Gmina składa wniosek do właściwej miejscowo regionalnej izby obrachunkowej w terminie do dnia 25 sierpnia roku budżetowego, wykazując roczne skutki zwolnienia z podatku od nieruchomości według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy.
2. Gminy we wniosku wykazują:
1) [2] podstawę opodatkowania podatkiem od nieruchomości odrębnie dla gruntów, budynków i budowli, które w roku, za który sporządzany jest wniosek, były zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy, na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, według stanu na dzień 30 listopada 2000 r.;
2) stawki podatku od nieruchomości, ustalone przez radę gminy, obowiązujące w 2000 r.;
3) kwotę rocznych skutków zwolnienia z podatku od nieruchomości, ustaloną jako suma kwot wyliczonych odrębnie dla gruntów, budynków i budowli na podstawie danych, o których mowa w pkt 1 i 2.
3. Regionalna izba obrachunkowa sprawdza prawidłowość sporządzonych wniosków pod względem rachunkowym oraz formalnym, a następnie przekazuje je, w terminie do dnia 10 września roku budżetowego, do ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
[2] § 3 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 kwietnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu ustalania i trybu przekazywania gminom części rekompensującej subwencji ogólnej na wyrównanie ubytku dochodów w specjalnych strefach ekonomicznych (Dz.U. Nr 86, poz. 737). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2005 r.
Wersja obowiązująca od 2005-06-01
[Wniosek o przyznanie części rekompensującej subwencji ogólnej na wyrównanie ubytku dochodów] 1. Gmina składa wniosek do właściwej miejscowo regionalnej izby obrachunkowej w terminie do dnia 25 sierpnia roku budżetowego, wykazując roczne skutki zwolnienia z podatku od nieruchomości według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy.
2. Gminy we wniosku wykazują:
1) [2] podstawę opodatkowania podatkiem od nieruchomości odrębnie dla gruntów, budynków i budowli, które w roku, za który sporządzany jest wniosek, były zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy, na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, według stanu na dzień 30 listopada 2000 r.;
2) stawki podatku od nieruchomości, ustalone przez radę gminy, obowiązujące w 2000 r.;
3) kwotę rocznych skutków zwolnienia z podatku od nieruchomości, ustaloną jako suma kwot wyliczonych odrębnie dla gruntów, budynków i budowli na podstawie danych, o których mowa w pkt 1 i 2.
3. Regionalna izba obrachunkowa sprawdza prawidłowość sporządzonych wniosków pod względem rachunkowym oraz formalnym, a następnie przekazuje je, w terminie do dnia 10 września roku budżetowego, do ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
[2] § 3 ust. 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 kwietnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu ustalania i trybu przekazywania gminom części rekompensującej subwencji ogólnej na wyrównanie ubytku dochodów w specjalnych strefach ekonomicznych (Dz.U. Nr 86, poz. 737). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2005 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-05-01 do 2005-05-31
1. Gmina składa wniosek do właściwej miejscowo regionalnej izby obrachunkowej w terminie do dnia 25 sierpnia roku budżetowego, wykazując roczne skutki zwolnienia z podatku od nieruchomości według stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok budżetowy.
2. Gminy we wniosku wykazują:
1) podstawę opodatkowania podatkiem od nieruchomości odrębnie dla gruntów, budynków i budowli, które w roku, za który sporządzany jest wniosek, były zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej, o której mowa w art. 10 ust. 1 ustawy, na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, według stanu na dzień 1 stycznia 2000 r.;
2) stawki podatku od nieruchomości, ustalone przez radę gminy, obowiązujące w 2000 r.;
3) kwotę rocznych skutków zwolnienia z podatku od nieruchomości, ustaloną jako suma kwot wyliczonych odrębnie dla gruntów, budynków i budowli na podstawie danych, o których mowa w pkt 1 i 2.
3. Regionalna izba obrachunkowa sprawdza prawidłowość sporządzonych wniosków pod względem rachunkowym oraz formalnym, a następnie przekazuje je, w terminie do dnia 10 września roku budżetowego, do ministra właściwego do spraw finansów publicznych.