history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2006-01-07 do 2008-04-02

1. W skład przestrzeni powietrznej niekontrolowanej wchodzą:

1) część przestrzeni powietrznej dostępnej dla żeglugi powietrznej, inna niż określona w § 3 ust. 1. w tym ATZ i MATZ stanowiące przestrzeń powietrzną nad lotniskiem niekontrolowanym i przylegającym terenem niezbędnym do wykonania procedur startów i lądowań oraz zadań szkoleniowych – dla których określono klasę przestrzeni właściwą dla przestrzeni niekontrolowanej;

2) strefy czasowo wydzielone (TSA), strefy czasowo rezerwowane (TRA) oraz rejon lotów po obu stronach granicy państwa (CBA) – dla których określono klasę przestrzeni właściwą dla przestrzeni niekontrolowanej.

2. [20] Strefy ruchu lotniskowego ATZ i MATZ opracowywane są przez ARL w uzgodnieniu z SSRL SZ RP i podlegają zatwierdzeniu przez Prezesa ULC.

3. [21] Dopuszcza się utworzenie strefy ATZ lub MATZ w geograficznych granicach odpowiedniego CTR lub MCTR, w którym zawieszono służbę kontroli ruchu lotniczego.

[20] § 4 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 15 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu lotniczego (Dz.U. Nr 255, poz. 2142). Zmiana weszła w życie 7 stycznia 2006 r.

[21] § 4 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 15 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu lotniczego (Dz.U. Nr 255, poz. 2142). Zmiana weszła w życie 7 stycznia 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006-01-07 do 2008-04-02

1. W skład przestrzeni powietrznej niekontrolowanej wchodzą:

1) część przestrzeni powietrznej dostępnej dla żeglugi powietrznej, inna niż określona w § 3 ust. 1. w tym ATZ i MATZ stanowiące przestrzeń powietrzną nad lotniskiem niekontrolowanym i przylegającym terenem niezbędnym do wykonania procedur startów i lądowań oraz zadań szkoleniowych – dla których określono klasę przestrzeni właściwą dla przestrzeni niekontrolowanej;

2) strefy czasowo wydzielone (TSA), strefy czasowo rezerwowane (TRA) oraz rejon lotów po obu stronach granicy państwa (CBA) – dla których określono klasę przestrzeni właściwą dla przestrzeni niekontrolowanej.

2. [20] Strefy ruchu lotniskowego ATZ i MATZ opracowywane są przez ARL w uzgodnieniu z SSRL SZ RP i podlegają zatwierdzeniu przez Prezesa ULC.

3. [21] Dopuszcza się utworzenie strefy ATZ lub MATZ w geograficznych granicach odpowiedniego CTR lub MCTR, w którym zawieszono służbę kontroli ruchu lotniczego.

[20] § 4 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 15 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu lotniczego (Dz.U. Nr 255, poz. 2142). Zmiana weszła w życie 7 stycznia 2006 r.

[21] § 4 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 15 grudnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu lotniczego (Dz.U. Nr 255, poz. 2142). Zmiana weszła w życie 7 stycznia 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-03-18 do 2006-01-06

W skład przestrzeni powietrznej niekontrolowanej wchodzą:

1) część przestrzeni powietrznej dostępnej dla żeglugi powietrznej, inna niż określona w § 3 ust. 1. w tym ATZ i MATZ stanowiące przestrzeń powietrzną nad lotniskiem niekontrolowanym i przylegającym terenem niezbędnym do wykonania procedur startów i lądowań oraz zadań szkoleniowych – dla których określono klasę przestrzeni właściwą dla przestrzeni niekontrolowanej;

2) strefy czasowo wydzielone (TSA), strefy czasowo rezerwowane (TRA) oraz rejon lotów po obu stronach granicy państwa (CBA) – dla których określono klasę przestrzeni właściwą dla przestrzeni niekontrolowanej.