history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-12-14 do 2013-03-19

[Materiały opisowe pakietu] 1. Przewozy lotnicze w ramach imprez turystycznych przewoźnik lotniczy wykonuje zgodnie z umową czarteru lotniczego zawartą z czarterującym uprawnionym do organizacji imprez turystycznych.

2. W materiałach opisowych pakietu, w części dotyczącej przewozu czarterowego, podaje się w jednoznacznej i zrozumiałej formie informacje obejmujące:

1) trasę, datę i numer lotu lub serii lotów;

2) nazwę portu wylotowego oraz docelowego;

3) nazwę przewoźnika lotniczego wykonującego przewóz czarterowy;

4) ogólne informacje dotyczące w szczególności warunków przewozu lotniczego pasażerów i bagażu oraz odprawy pasażerskiej w porcie wylotowym i docelowym;

5) wysokość opłat za nadbagaż lub bagaż specjalny – jeżeli przewidywane jest ich pobieranie;

6) cenę pakietu oraz wszystkie warunki dotyczące pakietu.

3. [2] Do materiałów, o których mowa w ust. 2, załącza się kopię zaświadczenia o dokonaniu przez organizatora turystyki będącego czarterującym rejs wpisu do rejestru.

4. Materiały, o których mowa w ust. 2, nie mogą zawierać jakichkolwiek informacji wprowadzających w błąd klienta.

[2] § 7 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 17 listopada 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przewozów lotniczych w ramach imprez turystycznych oraz przewozów czarterowych (Dz.U. Nr 232, poz. 1972). Zmiana weszła w życie 14 grudnia 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-12-14 do 2013-03-19

[Materiały opisowe pakietu] 1. Przewozy lotnicze w ramach imprez turystycznych przewoźnik lotniczy wykonuje zgodnie z umową czarteru lotniczego zawartą z czarterującym uprawnionym do organizacji imprez turystycznych.

2. W materiałach opisowych pakietu, w części dotyczącej przewozu czarterowego, podaje się w jednoznacznej i zrozumiałej formie informacje obejmujące:

1) trasę, datę i numer lotu lub serii lotów;

2) nazwę portu wylotowego oraz docelowego;

3) nazwę przewoźnika lotniczego wykonującego przewóz czarterowy;

4) ogólne informacje dotyczące w szczególności warunków przewozu lotniczego pasażerów i bagażu oraz odprawy pasażerskiej w porcie wylotowym i docelowym;

5) wysokość opłat za nadbagaż lub bagaż specjalny – jeżeli przewidywane jest ich pobieranie;

6) cenę pakietu oraz wszystkie warunki dotyczące pakietu.

3. [2] Do materiałów, o których mowa w ust. 2, załącza się kopię zaświadczenia o dokonaniu przez organizatora turystyki będącego czarterującym rejs wpisu do rejestru.

4. Materiały, o których mowa w ust. 2, nie mogą zawierać jakichkolwiek informacji wprowadzających w błąd klienta.

[2] § 7 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 17 listopada 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przewozów lotniczych w ramach imprez turystycznych oraz przewozów czarterowych (Dz.U. Nr 232, poz. 1972). Zmiana weszła w życie 14 grudnia 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-03-05 do 2005-12-13

1. Przewozy lotnicze w ramach imprez turystycznych przewoźnik lotniczy wykonuje zgodnie z umową czarteru lotniczego zawartą z czarterującym uprawnionym do organizacji imprez turystycznych.

2. W materiałach opisowych pakietu, w części dotyczącej przewozu czarterowego, podaje się w jednoznacznej i zrozumiałej formie informacje obejmujące:

1) trasę, datę i numer lotu lub serii lotów;

2) nazwę portu wylotowego oraz docelowego;

3) nazwę przewoźnika lotniczego wykonującego przewóz czarterowy;

4) ogólne informacje dotyczące w szczególności warunków przewozu lotniczego pasażerów i bagażu oraz odprawy pasażerskiej w porcie wylotowym i docelowym;

5) wysokość opłat za nadbagaż lub bagaż specjalny – jeżeli przewidywane jest ich pobieranie;

6) cenę pakietu oraz wszystkie warunki dotyczące pakietu.

3. Do materiałów, o których mowa w ust. 2, załącza się kopię zezwolenia organizatora turystyki będącego czarterującym rejs na prowadzenie działalności turystycznej.

4. Materiały, o których mowa w ust. 2, nie mogą zawierać jakichkolwiek informacji wprowadzających w błąd klienta.