Wersja obowiązująca od 2015-11-28 do 2017-05-25
[Wniosek o udzielenie dotacji gminie ] 1. [6] Gmina spełniająca warunki, o których mowa w art. 21 ust. 2 ustawy, składa wniosek o udzielenie dotacji do właściwego wojewody w terminie do 120 dni od dnia podjęcia uchwały w sprawie zapewnienia lokalu mieszkalnego nieokreślonym imiennie repatriantom i członkom ich najbliższej rodziny, nie później jednak niż do dnia 15 września roku budżetowego.
2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, określa:
1) adres lokalu mieszkalnego, który gmina zapewniła repatriantowi i członkom jego najbliższej rodziny, oraz wielkość lokalu, jego wyposażenie, stan techniczny i lokalizację;
2) formę i termin przekazania lokalu mieszkalnego;
3) koszty poniesione przez gminę w związku z zapewnieniem repatriantowi i członkom jego najbliższej rodziny lokalu mieszkalnego;
4) wysokość wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1 m2 na terenie danego powiatu.
3. Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 1, stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
4. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się uchwałę rady gminy zawierającą zobowiązanie do zapewnienia lokalu mieszkalnego nieokreślonym imiennie repatriantom i członkom ich najbliższej rodziny oraz do zawarcia, na czas nieokreślony, umowy nadającej im tytuł prawny do lokalu mieszkalnego.
5. Wojewoda w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 1, dokonuje jego analizy i ocenia, czy wniosek spełnia wymogi, o których mowa w ust. 1, 2 i 4, a w przypadku stwierdzenia braków przekazuje wniosek do uzupełnienia w terminie 14 dni.
6. Nieuzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 1, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia.
7. [7] Wojewoda podpisuje porozumienie, o którym mowa w art. 21 ust. 1 ustawy, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania wniosku spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 1, 2 i 4, a w przypadku złożenia wniosku zawierającego braki, w terminie do 30 dni od dnia uzupełnienia braków.
[6] § 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 listopada 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach podziału rezerwy celowej budżetu państwa „Pomoc dla repatriantów”, udzielania dotacji powiatowi i gminie, przekazywania staroście środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z udzielaniem repatriantom pomocy oraz wzorów wniosków o udzielenie dotacji powiatowi i gminie (Dz.U. poz. 1870). Zmiana weszła w życie 28 listopada 2015 r.
[7] § 8 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 listopada 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach podziału rezerwy celowej budżetu państwa „Pomoc dla repatriantów”, udzielania dotacji powiatowi i gminie, przekazywania staroście środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z udzielaniem repatriantom pomocy oraz wzorów wniosków o udzielenie dotacji powiatowi i gminie (Dz.U. poz. 1870). Zmiana weszła w życie 28 listopada 2015 r.
Wersja obowiązująca od 2015-11-28 do 2017-05-25
[Wniosek o udzielenie dotacji gminie ] 1. [6] Gmina spełniająca warunki, o których mowa w art. 21 ust. 2 ustawy, składa wniosek o udzielenie dotacji do właściwego wojewody w terminie do 120 dni od dnia podjęcia uchwały w sprawie zapewnienia lokalu mieszkalnego nieokreślonym imiennie repatriantom i członkom ich najbliższej rodziny, nie później jednak niż do dnia 15 września roku budżetowego.
2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, określa:
1) adres lokalu mieszkalnego, który gmina zapewniła repatriantowi i członkom jego najbliższej rodziny, oraz wielkość lokalu, jego wyposażenie, stan techniczny i lokalizację;
2) formę i termin przekazania lokalu mieszkalnego;
3) koszty poniesione przez gminę w związku z zapewnieniem repatriantowi i członkom jego najbliższej rodziny lokalu mieszkalnego;
4) wysokość wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1 m2 na terenie danego powiatu.
3. Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 1, stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
4. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się uchwałę rady gminy zawierającą zobowiązanie do zapewnienia lokalu mieszkalnego nieokreślonym imiennie repatriantom i członkom ich najbliższej rodziny oraz do zawarcia, na czas nieokreślony, umowy nadającej im tytuł prawny do lokalu mieszkalnego.
5. Wojewoda w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 1, dokonuje jego analizy i ocenia, czy wniosek spełnia wymogi, o których mowa w ust. 1, 2 i 4, a w przypadku stwierdzenia braków przekazuje wniosek do uzupełnienia w terminie 14 dni.
6. Nieuzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 1, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia.
7. [7] Wojewoda podpisuje porozumienie, o którym mowa w art. 21 ust. 1 ustawy, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania wniosku spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 1, 2 i 4, a w przypadku złożenia wniosku zawierającego braki, w terminie do 30 dni od dnia uzupełnienia braków.
[6] § 8 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 listopada 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach podziału rezerwy celowej budżetu państwa „Pomoc dla repatriantów”, udzielania dotacji powiatowi i gminie, przekazywania staroście środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z udzielaniem repatriantom pomocy oraz wzorów wniosków o udzielenie dotacji powiatowi i gminie (Dz.U. poz. 1870). Zmiana weszła w życie 28 listopada 2015 r.
[7] § 8 ust. 7 dodany przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 5 listopada 2015 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach podziału rezerwy celowej budżetu państwa „Pomoc dla repatriantów”, udzielania dotacji powiatowi i gminie, przekazywania staroście środków finansowych na pokrycie wydatków związanych z udzielaniem repatriantom pomocy oraz wzorów wniosków o udzielenie dotacji powiatowi i gminie (Dz.U. poz. 1870). Zmiana weszła w życie 28 listopada 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2015-11-27
[Wniosek o udzielenie dotacji gminie] 1. Gmina spełniająca warunki, o których mowa w art. 21 ust. 2 ustawy, składa wniosek o udzielenie dotacji do właściwego wojewody w terminie 30 dni od dnia podjęcia uchwały w sprawie zapewnienia lokalu mieszkalnego nieokreślonym imiennie repatriantom i członkom ich najbliższej rodziny, nie później jednak niż do dnia 30 września roku budżetowego.
2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, określa:
1) adres lokalu mieszkalnego, który gmina zapewniła repatriantowi i członkom jego najbliższej rodziny, oraz wielkość lokalu, jego wyposażenie, stan techniczny i lokalizację;
2) formę i termin przekazania lokalu mieszkalnego;
3) koszty poniesione przez gminę w związku z zapewnieniem repatriantowi i członkom jego najbliższej rodziny lokalu mieszkalnego;
4) wysokość wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1 m2 na terenie danego powiatu.
3. Wzór wniosku, o którym mowa w ust. 1, stanowi załącznik nr 2 do rozporządzenia.
4. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się uchwałę rady gminy zawierającą zobowiązanie do zapewnienia lokalu mieszkalnego nieokreślonym imiennie repatriantom i członkom ich najbliższej rodziny oraz do zawarcia, na czas nieokreślony, umowy nadającej im tytuł prawny do lokalu mieszkalnego.
5. Wojewoda w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 1, dokonuje jego analizy i ocenia, czy wniosek spełnia wymogi, o których mowa w ust. 1, 2 i 4, a w przypadku stwierdzenia braków przekazuje wniosek do uzupełnienia w terminie 14 dni.
6. Nieuzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 1, w wyznaczonym terminie powoduje pozostawienie go bez rozpatrzenia.