history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-03-04 do 2017-03-01

[Obowiązki uczestników] 1. Uczestnicy są obowiązani do złożenia:

1) zgłoszenia do konkursu;

2) charakterystyki zamierzonych działań i sposobu realizacji celów na stanowisku dyrektora urzędu kontroli skarbowej;

3) kwestionariusza osobowego ze zdjęciem;

4) [4] kopii świadectw pracy oraz zaświadczenia potwierdzającego zaliczenie egzaminu kwalifikacyjnego na stanowisko inspektora kontroli skarbowej albo kopii decyzji w sprawie wpisu na listę doradców podatkowych;

5) kopii dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje;

6) oświadczenia o niekaraniu zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

7) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

8) pisemnej zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95, z późn. zm.3));

9) zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia, stwierdzającego brak przeciwwskazań do zajmowania stanowisk kierowniczych.

2. Zgłoszenie do konkursu składa się wraz z kompletem dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2–9, w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie. Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem zgłoszenie do konkursu wraz z kompletem dokumentów zostało złożone w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o konkursie lub zostało nadane w placówce pocztowej.

[4] § 4 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-03-04 do 2017-03-01

[Obowiązki uczestników] 1. Uczestnicy są obowiązani do złożenia:

1) zgłoszenia do konkursu;

2) charakterystyki zamierzonych działań i sposobu realizacji celów na stanowisku dyrektora urzędu kontroli skarbowej;

3) kwestionariusza osobowego ze zdjęciem;

4) [4] kopii świadectw pracy oraz zaświadczenia potwierdzającego zaliczenie egzaminu kwalifikacyjnego na stanowisko inspektora kontroli skarbowej albo kopii decyzji w sprawie wpisu na listę doradców podatkowych;

5) kopii dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje;

6) oświadczenia o niekaraniu zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

7) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

8) pisemnej zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95, z późn. zm.3));

9) zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia, stwierdzającego brak przeciwwskazań do zajmowania stanowisk kierowniczych.

2. Zgłoszenie do konkursu składa się wraz z kompletem dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2–9, w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie. Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem zgłoszenie do konkursu wraz z kompletem dokumentów zostało złożone w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o konkursie lub zostało nadane w placówce pocztowej.

[4] § 4 ust. 1 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 stycznia 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie konkursu na stanowisko dyrektora urzędu kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 35, poz. 179). Zmiana weszła w życie 4 marca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-12-26 do 2011-03-03

1. Uczestnicy są obowiązani do złożenia:

1) zgłoszenia do konkursu;

2) charakterystyki zamierzonych działań i sposobu realizacji celów na stanowisku dyrektora urzędu kontroli skarbowej;

3) kwestionariusza osobowego ze zdjęciem;

4) kopii świadectw pracy oraz aktu powołania na stanowisko inspektora kontroli skarbowej;

5) kopii dyplomu potwierdzającego posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje;

6) oświadczenia o niekaraniu zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

7) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;

8) pisemnej zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95, z późn. zm.3));

9) zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia, stwierdzającego brak przeciwwskazań do zajmowania stanowisk kierowniczych.

2. Zgłoszenie do konkursu składa się wraz z kompletem dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2–9, w terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie. Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem zgłoszenie do konkursu wraz z kompletem dokumentów zostało złożone w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o konkursie lub zostało nadane w placówce pocztowej.