Wersja obowiązująca od 2008-11-25 do 2011-01-26
[Inwentaryzacja] 1. Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
2. Inwentaryzację przeprowadza się w terminie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia.
3. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru zawartego w:
1) załączniku nr 2 do rozporządzenia – o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania;
2) załączniku nr 3 do rozporządzenia – o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
4. Informację, o której mowa w ust. 3, właściciel, zarządca lub użytkownik sporządza w dwóch egzemplarzach:
1) [2] jeden egzemplarz przedkłada w formie pisemnej marszałkowi województwa;
2) drugi egzemplarz przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
5. Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.
6. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
[2] § 7 ust. 4 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. Nr 200, poz. 1235). Zmiana weszła w życie 25 listopada 2008 r.
Wersja obowiązująca od 2008-11-25 do 2011-01-26
[Inwentaryzacja] 1. Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
2. Inwentaryzację przeprowadza się w terminie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia.
3. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru zawartego w:
1) załączniku nr 2 do rozporządzenia – o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania;
2) załączniku nr 3 do rozporządzenia – o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
4. Informację, o której mowa w ust. 3, właściciel, zarządca lub użytkownik sporządza w dwóch egzemplarzach:
1) [2] jeden egzemplarz przedkłada w formie pisemnej marszałkowi województwa;
2) drugi egzemplarz przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
5. Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.
6. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.
[2] § 7 ust. 4 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz.U. Nr 200, poz. 1235). Zmiana weszła w życie 25 listopada 2008 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-11-29 do 2008-11-24
1. Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
2. Inwentaryzację przeprowadza się w terminie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia.
3. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru zawartego w:
1) załączniku nr 2 do rozporządzenia – o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania;
2) załączniku nr 3 do rozporządzenia – o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone.
4. Informację, o której mowa w ust. 3, właściciel, zarządca lub użytkownik sporządza w dwóch egzemplarzach:
1) jeden egzemplarz przedkłada w formie pisemnej wojewodzie;
2) drugi egzemplarz przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
5. Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację odpowiednio wójtowi, burmistrzowi lub prezydentowi miasta.
6. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku.