Wersja obowiązująca od 2005-05-10 do 2013-12-21
[Informacja o wyniku rozpatrzenia odwołania] 1. Jednostka odwoławcza rozpatruje odwołanie niezwłocznie i informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania odwołania. Przepisy § 9 ust. 1 pkt 1–4 i pkt 6 stosuje się odpowiednio.
2. [1] Informacja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń określonych w ustawie w postępowaniu:
1) sądowym,
2) mediacyjnym przed Prezesem Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty lub
3) przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy Prezesie Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
[1] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 kwietnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. Nr 68, poz. 595). Zmiana weszła w życie 10 maja 2005 r.
Wersja obowiązująca od 2005-05-10 do 2013-12-21
[Informacja o wyniku rozpatrzenia odwołania] 1. Jednostka odwoławcza rozpatruje odwołanie niezwłocznie i informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania odwołania. Przepisy § 9 ust. 1 pkt 1–4 i pkt 6 stosuje się odpowiednio.
2. [1] Informacja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń określonych w ustawie w postępowaniu:
1) sądowym,
2) mediacyjnym przed Prezesem Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty lub
3) przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy Prezesie Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
[1] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 kwietnia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. Nr 68, poz. 595). Zmiana weszła w życie 10 maja 2005 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-11-12 do 2005-05-09
1. Jednostka odwoławcza rozpatruje odwołanie niezwłocznie i informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania odwołania. Przepisy § 9 ust. 1 pkt 1–4 i pkt 6 stosuje się odpowiednio.
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie wystąpienia na drogę sądową w postępowaniu cywilnym.