history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-12-08 do 2012-01-01

[Opłata za zezwolenia eksploatacyjne lub ogólne] [2] Prezes Urzędu może, na zasadzie wzajemności, z wyjątkiem przewoźników lotniczych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, określić w stosunku do obcego przewoźnika lotniczego opłatę lotniczą za zezwolenia eksploatacyjne lub ogólne w wysokości stawki zerowej, w przypadku gdy odpowiednie przepisy w państwie ustanowienia tego przewoźnika taką opłatę przewidują, a polscy przewoźnicy nie są zobowiązani do jej uiszczenia.

[2] § 2a dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie opłaty lotniczej (Dz.U. Nr 233, poz. 1983). Zmiana weszła w życie 8 grudnia 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-12-08 do 2012-01-01

[Opłata za zezwolenia eksploatacyjne lub ogólne] [2] Prezes Urzędu może, na zasadzie wzajemności, z wyjątkiem przewoźników lotniczych pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, określić w stosunku do obcego przewoźnika lotniczego opłatę lotniczą za zezwolenia eksploatacyjne lub ogólne w wysokości stawki zerowej, w przypadku gdy odpowiednie przepisy w państwie ustanowienia tego przewoźnika taką opłatę przewidują, a polscy przewoźnicy nie są zobowiązani do jej uiszczenia.

[2] § 2a dodany przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie opłaty lotniczej (Dz.U. Nr 233, poz. 1983). Zmiana weszła w życie 8 grudnia 2005 r.