Wersja obowiązująca od 2007-07-01 do 2009-05-08
1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:
1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;
2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.
2. Wniosek powinien zawierać:
1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;
2) status prawny i podstawę działania;
3) numery NIP i REGON;
4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;
5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;
6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;
7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;
8) [4] informację o pomocy publicznej.
3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
4. W terminie 14 dni od dnia:
1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;
2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.
[4] § 3 ust. 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zakładom pracy chronionej pomocy finansowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 175, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.
Wersja obowiązująca od 2007-07-01 do 2009-05-08
1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:
1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;
2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.
2. Wniosek powinien zawierać:
1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;
2) status prawny i podstawę działania;
3) numery NIP i REGON;
4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;
5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;
6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;
7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;
8) [4] informację o pomocy publicznej.
3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
4. W terminie 14 dni od dnia:
1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;
2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.
[4] § 3 ust. 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zakładom pracy chronionej pomocy finansowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 175, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-10 do 2007-06-30
1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:
1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;
2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.
2. Wniosek powinien zawierać:
1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;
2) status prawny i podstawę działania;
3) numery NIP i REGON;
4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;
5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;
6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;
7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;
8) [4] informację o pomocy publicznej uzyskanej w okresie 3 lat poprzedzających datę złożenia wniosku.
3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
4. W terminie 14 dni od dnia:
1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;
2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.
[4] § 3 ust. 2 pkt 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zakładom pracy chronionej pomocy finansowej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (Dz.U. Nr 175, poz. 1821). Zmiana weszła w życie 10 sierpnia 2004 r. i obowiązuje do 30 czerwca 2007 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-08-01 do 2004-08-09
1. Pracodawca ubiegający się o otrzymanie pomocy finansowej ze środków Funduszu składa wniosek:
1) do Funduszu – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. a i d;
2) we właściwej jednostce organizacyjnej samorządu województwa – w przypadku pomocy, o której mowa w § 1 pkt 1 lit. b i c.
2. Wniosek powinien zawierać:
1) nazwę i adres siedziby pracodawcy;
2) status prawny i podstawę działania;
3) numery NIP i REGON;
4) dane osoby upoważnionej do reprezentowania pracodawcy w sprawie;
5) kserokopię aktualnej decyzji o nadaniu statusu zakładu pracy chronionej;
6) informację o stanie zatrudnienia ogółem, w tym osób niepełnosprawnych według stopnia niepełnosprawności;
7) oświadczenie o niezaleganiu z wymagalnymi zobowiązaniami wobec Funduszu;
8) informację o pomocy publicznej.
3. Wnioski rozpatruje się w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
4. W terminie 14 dni od dnia:
1) pozytywnego rozpatrzenia wniosku następuje podpisanie umowy;
2) negatywnego rozpatrzenia wniosku powiadamia się o tym pracodawcę, dołączając uzasadnienie.