history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2004-05-01

1. Informacje, o których mowa w § 3, zawierają w szczególności:

1) dane identyfikacyjne statku, takie jak: nazwa, sygnał rozpoznawczy, numer identyfikacyjny IMO;

2) przynależność państwową statku;

3) nazwę portu przeznaczenia;

4) nazwę portu, w którym dokonano załadunku ładunków niebezpiecznych lub zanieczyszczających;

5) przewidywany czas wyjścia z portu załadunku (czas lokalny ETD) i przybycia do portu przeznaczenia (czas lokalny ETA);

6) plan zamierzonej trasy podróży;

7) liczbę osób na pokładzie statku;

8) dane o armatorze, takie jak: jego nazwa, siedziba, adres, telefon, faks, e-mail;

9) informacje dotyczące ładunku towarów niebezpiecznych lub zanieczyszczających, a w szczególności:

a) prawidłową nazwę techniczną przewożonego towaru,

b) numer identyfikacji towaru UN (Organizacji Narodów Zjednoczonych), jeżeli istnieje,

c) klasę szkodliwości towaru określoną według klasyfikacji przyjętej przez IMO w Kodeksach: IMDG, IBC, IGC,

d) klasę statku określoną przez IMO według Kodeksu INF,

e) kategorię szkodliwości substancji określoną według załącznika II i III do Konwencji MARPOL 1973/78,

f) [6] ilość towarów i ich lokalizację na statku, a jeżeli towary te są przewożone w ładunkowych jednostkach transportowych – znaki identyfikacyjne tych jednostek,

g) [7] (uchylona);

10) [8] potwierdzenie, że statek posiada listę lub manifest albo odpowiedni plan ładunkowy, określający szczegóły dotyczące ilości oraz lokalizacji na statku przewożonych towarów niebezpiecznych lub zanieczyszczających;

11) adres podmiotu, pod którym można otrzymać bardziej szczegółowe informacje o statku i przewożonym ładunku;

12) [9] (uchylony).

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, są przekazywane do dyrektora właściwego urzędu morskiego za pośrednictwem kapitana albo bosmana portu:

1) przy użyciu elektronicznych środków przekazu informacji lub innych środków technicznych używanych przez odbiorcę informacji;

2) bezpośrednio lub za pośrednictwem agenta morskiego statku.

[6] § 4 ust. 1 pkt 9 lit. f) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

[7] § 4 ust. 1 pkt 9 lit. g) uchylona przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

[8] § 4 ust. 1 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

[9] § 4 ust. 1 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 3 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

Wersja obowiązująca od 2004-05-01

1. Informacje, o których mowa w § 3, zawierają w szczególności:

1) dane identyfikacyjne statku, takie jak: nazwa, sygnał rozpoznawczy, numer identyfikacyjny IMO;

2) przynależność państwową statku;

3) nazwę portu przeznaczenia;

4) nazwę portu, w którym dokonano załadunku ładunków niebezpiecznych lub zanieczyszczających;

5) przewidywany czas wyjścia z portu załadunku (czas lokalny ETD) i przybycia do portu przeznaczenia (czas lokalny ETA);

6) plan zamierzonej trasy podróży;

7) liczbę osób na pokładzie statku;

8) dane o armatorze, takie jak: jego nazwa, siedziba, adres, telefon, faks, e-mail;

9) informacje dotyczące ładunku towarów niebezpiecznych lub zanieczyszczających, a w szczególności:

a) prawidłową nazwę techniczną przewożonego towaru,

b) numer identyfikacji towaru UN (Organizacji Narodów Zjednoczonych), jeżeli istnieje,

c) klasę szkodliwości towaru określoną według klasyfikacji przyjętej przez IMO w Kodeksach: IMDG, IBC, IGC,

d) klasę statku określoną przez IMO według Kodeksu INF,

e) kategorię szkodliwości substancji określoną według załącznika II i III do Konwencji MARPOL 1973/78,

f) [6] ilość towarów i ich lokalizację na statku, a jeżeli towary te są przewożone w ładunkowych jednostkach transportowych – znaki identyfikacyjne tych jednostek,

g) [7] (uchylona);

10) [8] potwierdzenie, że statek posiada listę lub manifest albo odpowiedni plan ładunkowy, określający szczegóły dotyczące ilości oraz lokalizacji na statku przewożonych towarów niebezpiecznych lub zanieczyszczających;

11) adres podmiotu, pod którym można otrzymać bardziej szczegółowe informacje o statku i przewożonym ładunku;

12) [9] (uchylony).

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, są przekazywane do dyrektora właściwego urzędu morskiego za pośrednictwem kapitana albo bosmana portu:

1) przy użyciu elektronicznych środków przekazu informacji lub innych środków technicznych używanych przez odbiorcę informacji;

2) bezpośrednio lub za pośrednictwem agenta morskiego statku.

[6] § 4 ust. 1 pkt 9 lit. f) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

[7] § 4 ust. 1 pkt 9 lit. g) uchylona przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

[8] § 4 ust. 1 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

[9] § 4 ust. 1 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 3 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 kwietnia 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji przez armatora statku przewożącego ładunki niebezpieczne lub zanieczyszczające (Dz.U. Nr 102, poz. 1076). Zmiana weszła w życie 1 maja 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-06-25 do 2004-04-30

1. Informacje, o których mowa w § 3, zawierają w szczególności:

1) dane identyfikacyjne statku, takie jak: nazwa, sygnał rozpoznawczy, numer identyfikacyjny IMO;

2) przynależność państwową statku;

3) nazwę portu przeznaczenia;

4) nazwę portu, w którym dokonano załadunku ładunków niebezpiecznych lub zanieczyszczających;

5) przewidywany czas wyjścia z portu załadunku (czas lokalny ETD) i przybycia do portu przeznaczenia (czas lokalny ETA);

6) plan zamierzonej trasy podróży;

7) liczbę osób na pokładzie statku;

8) dane o armatorze, takie jak: jego nazwa, siedziba, adres, telefon, faks, e-mail;

9) informacje dotyczące ładunku towarów niebezpiecznych lub zanieczyszczających, a w szczególności:

a) prawidłową nazwę techniczną przewożonego towaru,

b) numer identyfikacji towaru UN (Organizacji Narodów Zjednoczonych), jeżeli istnieje,

c) klasę szkodliwości towaru określoną według klasyfikacji przyjętej przez IMO w Kodeksach: IMDG, IBC, IGC,

d) klasę statku określoną przez IMO według Kodeksu INF,

e) kategorię szkodliwości substancji określoną według załącznika II i III do Konwencji MARPOL 1973/78,

f) ilość towarów i ich lokalizację na statku, a jeżeli towary te są przewożone we własnych, przenośnych opakowaniach – znaki identyfikacyjne tych opakowań,

g) oświadczenie o zgodności opakowania i oznakowania towaru z wymogami Kodeksu IMDG;

10) oświadczenie, że statek posiada listę lub manifest albo odpowiedni plan ładunkowy, określający szczegóły dotyczące ilości oraz lokalizacji na statku przewożonych towarów niebezpiecznych lub zanieczyszczających;

11) adres podmiotu, pod którym można otrzymać bardziej szczegółowe informacje o statku i przewożonym ładunku;

12) informację dotyczącą stanu bezpieczeństwa statku, a w szczególności:

a) oświadczenie, że statek posiada ważne dokumenty wymagane przepisami Konwencji SOLAS i Konwencji MARPOL 1973/78,

b) oświadczenie, że statek jest zarządzany zgodnie z wymogami Kodeksu ISM.

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, są przekazywane do dyrektora właściwego urzędu morskiego za pośrednictwem kapitana albo bosmana portu:

1) przy użyciu elektronicznych środków przekazu informacji lub innych środków technicznych używanych przez odbiorcę informacji;

2) bezpośrednio lub za pośrednictwem agenta morskiego statku.