Wersja obowiązująca od 2006.02.09 do 2013.04.18

1. [1] Podmiot zarządzający portem przyjmuje i rejestruje informacje o odpadach znajdujących się na statku, przekazane zgodnie z § 3.

2. Podmiot zarządzający portem każdorazowo przekazuje informację, o której mowa w ust. 1, do dyrektora właściwego urzędu morskiego.

3. Podmiot zarządzający portem informuje dyrektora właściwego urzędu morskiego o nieprzekazaniu informacji, o której mowa w § 2.

[1] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 13 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji o odpadach znajdujących się na statku (Dz.U. Nr 12, poz. 80). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2006 r.

Wersja obowiązująca od 2006.02.09 do 2013.04.18

1. [1] Podmiot zarządzający portem przyjmuje i rejestruje informacje o odpadach znajdujących się na statku, przekazane zgodnie z § 3.

2. Podmiot zarządzający portem każdorazowo przekazuje informację, o której mowa w ust. 1, do dyrektora właściwego urzędu morskiego.

3. Podmiot zarządzający portem informuje dyrektora właściwego urzędu morskiego o nieprzekazaniu informacji, o której mowa w § 2.

[1] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 13 stycznia 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie przekazywania informacji o odpadach znajdujących się na statku (Dz.U. Nr 12, poz. 80). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2006 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003.06.25 do 2006.02.08

Podmiot zarządzający portem przyjmuje i rejestruje informacje o odpadach znajdujących się na statku opuszczającym port.