Wersja obowiązująca od 2005-02-26 do 2007-08-18
1. W związku z przeprowadzanymi egzaminami sporządza się i przechowuje dokumentację, a w szczególności:
1) protokoły z przebiegu egzaminów;
2) pakiety egzaminacyjne;
3) rejestry wydanych świadectw.
2. Protokół z przebiegu egzaminu podpisuje przewodniczący i członkowie komisji albo podkomisji egzaminacyjnej.
3. Protokół, o którym mowa w ust. 2, zawiera w szczególności:
1) skład komisji egzaminacyjnej lub podkomisji;
2) wykazy;
3) [10] zestawienie i analizę wyników uzyskanych przez zdających w poszczególnych etapach oraz ocen końcowych z egzaminu.
[10] § 19 ust. 3 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie składania egzaminów oraz mianowania policjantów na stopnie policyjne (Dz.U. Nr 25, poz. 213). Zmiana weszła w życie 26 lutego 2005 r.
Wersja obowiązująca od 2005-02-26 do 2007-08-18
1. W związku z przeprowadzanymi egzaminami sporządza się i przechowuje dokumentację, a w szczególności:
1) protokoły z przebiegu egzaminów;
2) pakiety egzaminacyjne;
3) rejestry wydanych świadectw.
2. Protokół z przebiegu egzaminu podpisuje przewodniczący i członkowie komisji albo podkomisji egzaminacyjnej.
3. Protokół, o którym mowa w ust. 2, zawiera w szczególności:
1) skład komisji egzaminacyjnej lub podkomisji;
2) wykazy;
3) [10] zestawienie i analizę wyników uzyskanych przez zdających w poszczególnych etapach oraz ocen końcowych z egzaminu.
[10] § 19 ust. 3 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2005 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie składania egzaminów oraz mianowania policjantów na stopnie policyjne (Dz.U. Nr 25, poz. 213). Zmiana weszła w życie 26 lutego 2005 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-06-13 do 2005-02-25
1. W związku z przeprowadzanymi egzaminami sporządza się i przechowuje dokumentację, a w szczególności:
1) protokoły z przebiegu egzaminów;
2) pakiety egzaminacyjne;
3) rejestry wydanych świadectw.
2. Protokół z przebiegu egzaminu podpisuje przewodniczący i członkowie komisji albo podkomisji egzaminacyjnej.
3. Protokół, o którym mowa w ust. 2, zawiera w szczególności:
1) skład komisji egzaminacyjnej lub podkomisji;
2) wykazy;
3) zestawienie wyników uzyskanych przez zdających w poszczególnych etapach oraz ocen końcowych z egzaminu.