Wersja obowiązująca od 2011.02.09
[Zgłoszenie kandydata na członka komisji obwodowej w gminie] 1. Podmiot uprawniony, dokonując zgłoszenia właściwemu wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta) nie więcej niż po jednym kandydacie na członka każdej komisji obwodowej w gminie, stosuje wzór stanowiący załącznik [1] do rozporządzenia.
2. W zgłoszeniu podaje się:
1) nazwę podmiotu uprawnionego oraz nazwę i adres organu upoważnionego do reprezentowania go na zewnątrz, a także imię i nazwisko oraz adres osoby upoważnionej do dokonywania zgłoszenia;
2) [2] imię (imiona) i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz numer PESEL kandydata na członka komisji obwodowej;
3) nazwę gminy oraz numer komisji obwodowej, do której następuje zgłoszenie;
4) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na powołanie w skład wskazanej komisji obwodowej.
3. Zgłoszenie podpisuje osoba reprezentująca podmiot uprawniony albo osoba upoważniona przez ten podmiot.
4. Do zgłoszenia dołącza się zaświadczenie albo uwierzytelnioną kopię zaświadczenia Państwowej Komisji Wyborczej, o którym mowa w art. 48 ust. 3 ustawy.
5. Osoba dokonująca zgłoszenia z upoważnienia podmiotu uprawnionego dołącza do zgłoszenia upoważnienie albo jego kopię uwierzytelnioną przez pracownika urzędu gminy, po okazaniu oryginału upoważnienia.
[1] Załącznik w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu zgłaszania kandydatów do obwodowych komisji do spraw referendum w referendum ogólnokrajowym oraz powoływania komisji (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 86). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2011 r.
[2] § 2 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu zgłaszania kandydatów do obwodowych komisji do spraw referendum w referendum ogólnokrajowym oraz powoływania komisji (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 86). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011.02.09
[Zgłoszenie kandydata na członka komisji obwodowej w gminie] 1. Podmiot uprawniony, dokonując zgłoszenia właściwemu wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta) nie więcej niż po jednym kandydacie na członka każdej komisji obwodowej w gminie, stosuje wzór stanowiący załącznik [1] do rozporządzenia.
2. W zgłoszeniu podaje się:
1) nazwę podmiotu uprawnionego oraz nazwę i adres organu upoważnionego do reprezentowania go na zewnątrz, a także imię i nazwisko oraz adres osoby upoważnionej do dokonywania zgłoszenia;
2) [2] imię (imiona) i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz numer PESEL kandydata na członka komisji obwodowej;
3) nazwę gminy oraz numer komisji obwodowej, do której następuje zgłoszenie;
4) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na powołanie w skład wskazanej komisji obwodowej.
3. Zgłoszenie podpisuje osoba reprezentująca podmiot uprawniony albo osoba upoważniona przez ten podmiot.
4. Do zgłoszenia dołącza się zaświadczenie albo uwierzytelnioną kopię zaświadczenia Państwowej Komisji Wyborczej, o którym mowa w art. 48 ust. 3 ustawy.
5. Osoba dokonująca zgłoszenia z upoważnienia podmiotu uprawnionego dołącza do zgłoszenia upoważnienie albo jego kopię uwierzytelnioną przez pracownika urzędu gminy, po okazaniu oryginału upoważnienia.
[1] Załącznik w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu zgłaszania kandydatów do obwodowych komisji do spraw referendum w referendum ogólnokrajowym oraz powoływania komisji (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 86). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2011 r.
[2] § 2 ust. 2 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu zgłaszania kandydatów do obwodowych komisji do spraw referendum w referendum ogólnokrajowym oraz powoływania komisji (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 86). Zmiana weszła w życie 9 lutego 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003.05.02 do 2011.02.08
1. Podmiot uprawniony, dokonując zgłoszenia właściwemu wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta) nie więcej niż po jednym kandydacie na członka każdej komisji obwodowej w gminie, stosuje wzór stanowiący załącznik do rozporządzenia.
2. W zgłoszeniu podaje się:
1) nazwę podmiotu uprawnionego oraz nazwę i adres organu upoważnionego do reprezentowania go na zewnątrz, a także imię i nazwisko oraz adres osoby upoważnionej do dokonywania zgłoszenia;
2) imię (imiona) i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz numer ewidencyjny PESEL kandydata na członka obwodowej komisji;
3) nazwę gminy oraz numer komisji obwodowej, do której następuje zgłoszenie;
4) oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na powołanie w skład wskazanej komisji obwodowej.
3. Zgłoszenie podpisuje osoba reprezentująca podmiot uprawniony albo osoba upoważniona przez ten podmiot.
4. Do zgłoszenia dołącza się zaświadczenie albo uwierzytelnioną kopię zaświadczenia Państwowej Komisji Wyborczej, o którym mowa w art. 48 ust. 3 ustawy.
5. Osoba dokonująca zgłoszenia z upoważnienia podmiotu uprawnionego dołącza do zgłoszenia upoważnienie albo jego kopię uwierzytelnioną przez pracownika urzędu gminy, po okazaniu oryginału upoważnienia.