Wersja obowiązująca od 2004-07-07 do 2005-09-24
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1) „żegludze przybrzeżnej” – oznacza to żeglugę w
odległości nie większej niż
2) „żegludze krajowej” – oznacza to żeglugę na wodach morskich
w odległości nie większej niż
3) [1] „żegludze osłoniętej” – oznacza to żeglugę na akwenie Zalewu Szczecińskiego i Zalewu Wiślanego oraz po części Zatoki Gdańskiej na południe od linii prostej łączącej latarnię morską Hel z pławą podejściową do portu Bałtijsk;
4) „żegludze portowej” – oznacza to żeglugę w obrębie portów, łącznie z Roztoką Odrzańską, do linii równoleżnika przechodzącego przez Bramę Torową nr 4 na Kanale Piastowskim i Zalewie Kamieńskim;
5) [2] „żegludze międzynarodowej” – oznacza to żeglugę na akwenach innych niż wymienione w pkt 2–4;
6) „kodeksie IMO” – oznacza to przepisy i zalecenia ustanowione przez Międzynarodową Organizację Morską, wiążące Rzeczpospolitą Polską zgodnie z Konwencją SOLAS.
[1] § 4 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 4 czerwca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznego uprawiania żeglugi przez statki morskie (Dz.U. Nr 142, poz. 1502). Zmiana weszła w życie 7 lipca 2004 r.
[2] § 4 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 4 czerwca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznego uprawiania żeglugi przez statki morskie (Dz.U. Nr 142, poz. 1502). Zmiana weszła w życie 7 lipca 2004 r.
Wersja obowiązująca od 2004-07-07 do 2005-09-24
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1) „żegludze przybrzeżnej” – oznacza to żeglugę w
odległości nie większej niż
2) „żegludze krajowej” – oznacza to żeglugę na wodach morskich
w odległości nie większej niż
3) [1] „żegludze osłoniętej” – oznacza to żeglugę na akwenie Zalewu Szczecińskiego i Zalewu Wiślanego oraz po części Zatoki Gdańskiej na południe od linii prostej łączącej latarnię morską Hel z pławą podejściową do portu Bałtijsk;
4) „żegludze portowej” – oznacza to żeglugę w obrębie portów, łącznie z Roztoką Odrzańską, do linii równoleżnika przechodzącego przez Bramę Torową nr 4 na Kanale Piastowskim i Zalewie Kamieńskim;
5) [2] „żegludze międzynarodowej” – oznacza to żeglugę na akwenach innych niż wymienione w pkt 2–4;
6) „kodeksie IMO” – oznacza to przepisy i zalecenia ustanowione przez Międzynarodową Organizację Morską, wiążące Rzeczpospolitą Polską zgodnie z Konwencją SOLAS.
[1] § 4 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 4 czerwca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznego uprawiania żeglugi przez statki morskie (Dz.U. Nr 142, poz. 1502). Zmiana weszła w życie 7 lipca 2004 r.
[2] § 4 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 4 czerwca 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznego uprawiania żeglugi przez statki morskie (Dz.U. Nr 142, poz. 1502). Zmiana weszła w życie 7 lipca 2004 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-01-04 do 2004-07-06
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o:
1) „żegludze przybrzeżnej” – oznacza to żeglugę w odległości nie większej niż 20 mil morskich od brzegu w rejonie Morza Bałtyckiego lub innego morza zamkniętego o podobnych warunkach żeglugowych;
2) „żegludze krajowej” – oznacza to żeglugę na wodach morskich w odległości nie większej niż 12 mil morskich od brzegu morskiego Rzeczypospolitej Polskiej;
3) „żegludze osłoniętej” – oznacza to żeglugę na akwenie Zalewu Szczecińskiego i Wiślanego oraz po Zatoce Gdańskiej na zachód od linii łączącej punkt na Półwyspie Helskim o współrzędnych 54° 35’ szerokości geograficznej północnej i 018° 49’ długości geograficznej wschodniej z punktem na Mierzei Wiślanej o współrzędnych 54° 22’ szerokości geograficznej północnej i 018° 57’ długości geograficznej wschodniej;
4) „żegludze portowej” – oznacza to żeglugę w obrębie portów, łącznie z Roztoką Odrzańską, do linii równoleżnika przechodzącego przez Bramę Torową nr 4 na Kanale Piastowskim i Zalewie Kamieńskim;
5) „żegludze międzynarodowej” – oznacza to żeglugę na akwenach innych niż wymienione w pkt 1–4;
6) „kodeksie IMO” – oznacza to przepisy i zalecenia ustanowione przez Międzynarodową Organizację Morską, wiążące Rzeczpospolitą Polską zgodnie z Konwencją SOLAS.