Wersja obowiązująca od 2003-08-29 do 2012-03-11
[Ewidencja] [2] 1. Ewidencję prowadzi się w formie księgi ewidencyjnej, zawierającej ponumerowane karty, przesznurowane i opieczętowane przez przedsiębiorcę.
2. Księga ewidencyjna może być prowadzona z wykorzystaniem elektronicznych metod przetwarzania informacji, pod warunkiem stosowania rozwiązań systemowych umożliwiających rejestrację i przechowywanie wszystkich operacji wraz z kopią zapasową oraz pozwalających na ich weryfikację na podstawie dokumentów przechowywanych przez przedsiębiorcę.
[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 lipca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencjonowania materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. Nr 143, poz. 1394). Zmiana weszła w życie 29 sierpnia 2003 r.
Wersja obowiązująca od 2003-08-29 do 2012-03-11
[Ewidencja] [2] 1. Ewidencję prowadzi się w formie księgi ewidencyjnej, zawierającej ponumerowane karty, przesznurowane i opieczętowane przez przedsiębiorcę.
2. Księga ewidencyjna może być prowadzona z wykorzystaniem elektronicznych metod przetwarzania informacji, pod warunkiem stosowania rozwiązań systemowych umożliwiających rejestrację i przechowywanie wszystkich operacji wraz z kopią zapasową oraz pozwalających na ich weryfikację na podstawie dokumentów przechowywanych przez przedsiębiorcę.
[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 lipca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencjonowania materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. Nr 143, poz. 1394). Zmiana weszła w życie 29 sierpnia 2003 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-10-18 do 2003-08-28
1. Ewidencję prowadzi się w formie księgi ewidencyjnej, zawierającej ponumerowane karty, przesznurowane i opieczętowane przez przedsiębiorcę, oraz rejestru dokumentów stanowiących podstawę wpisu do ewidencji.
2. Rejestr dokumentów zawiera następujące dane:
1) nazwę przedsiębiorcy;
2) adres przedsiębiorcy;
3) datę założenia rejestru;
4) datę zakończenia rejestru;
5) kolejny numer wpisu do rejestru i datę wpisu;
6) rodzaj i numer dokumentu podlegającego wpisowi;
7) datę dokumentu;
8) stwierdzenie, czego dokument dotyczy;
9) uwagi.
3. Wzór rejestru, o którym mowa w ust. 2, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.