history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2003-08-29 do 2012-03-11

[Ewidencja] [2] 1. Ewidencję prowadzi się w formie księgi ewidencyjnej, zawierającej ponumerowane karty, przesznurowane i opieczętowane przez przedsiębiorcę.

2. Księga ewidencyjna może być prowadzona z wykorzystaniem elektronicznych metod przetwarzania informacji, pod warunkiem stosowania rozwiązań systemowych umożliwiających rejestrację i przechowywanie wszystkich operacji wraz z kopią zapasową oraz pozwalających na ich weryfikację na podstawie dokumentów przechowywanych przez przedsiębiorcę.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 lipca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencjonowania materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. Nr 143, poz. 1394). Zmiana weszła w życie 29 sierpnia 2003 r.

Wersja obowiązująca od 2003-08-29 do 2012-03-11

[Ewidencja] [2] 1. Ewidencję prowadzi się w formie księgi ewidencyjnej, zawierającej ponumerowane karty, przesznurowane i opieczętowane przez przedsiębiorcę.

2. Księga ewidencyjna może być prowadzona z wykorzystaniem elektronicznych metod przetwarzania informacji, pod warunkiem stosowania rozwiązań systemowych umożliwiających rejestrację i przechowywanie wszystkich operacji wraz z kopią zapasową oraz pozwalających na ich weryfikację na podstawie dokumentów przechowywanych przez przedsiębiorcę.

[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 lipca 2003 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencjonowania materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. Nr 143, poz. 1394). Zmiana weszła w życie 29 sierpnia 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-10-18 do 2003-08-28

1. Ewidencję prowadzi się w formie księgi ewidencyjnej, zawierającej ponumerowane karty, przesznurowane i opieczętowane przez przedsiębiorcę, oraz rejestru dokumentów stanowiących podstawę wpisu do ewidencji.

2. Rejestr dokumentów zawiera następujące dane:

1) nazwę przedsiębiorcy;

2) adres przedsiębiorcy;

3) datę założenia rejestru;

4) datę zakończenia rejestru;

5) kolejny numer wpisu do rejestru i datę wpisu;

6) rodzaj i numer dokumentu podlegającego wpisowi;

7) datę dokumentu;

8) stwierdzenie, czego dokument dotyczy;

9) uwagi.

3. Wzór rejestru, o którym mowa w ust. 2, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.