Wersja obowiązująca od 2006-11-23 do 2009-12-24
[Wycena wartości pozyskanych darowizn niepieniężnych oraz świadczonych na rzecz komitetu wyborczego usług] 1. [6] Wartość pozyskanych darowizn niepieniężnych oraz świadczonych na rzecz komitetu wyborczego usług wycenia się, na dzień sporządzenia sprawozdania finansowego, w wysokości możliwych do uzyskania cen ich sprzedaży netto, nie wyższych od cen nabycia lub kosztów wytworzenia.
2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do nieodpłatnych usług polegających na rozpowszechnianiu plakatów i ulotek wyborczych przez podmioty inne niż przedsiębiorcy.
[6] § 9 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 listopada 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości komitetów wyborczych (Dz.U. Nr 212, poz. 1559). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2006 r.
Wersja obowiązująca od 2006-11-23 do 2009-12-24
[Wycena wartości pozyskanych darowizn niepieniężnych oraz świadczonych na rzecz komitetu wyborczego usług] 1. [6] Wartość pozyskanych darowizn niepieniężnych oraz świadczonych na rzecz komitetu wyborczego usług wycenia się, na dzień sporządzenia sprawozdania finansowego, w wysokości możliwych do uzyskania cen ich sprzedaży netto, nie wyższych od cen nabycia lub kosztów wytworzenia.
2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do nieodpłatnych usług polegających na rozpowszechnianiu plakatów i ulotek wyborczych przez podmioty inne niż przedsiębiorcy.
[6] § 9 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 listopada 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości komitetów wyborczych (Dz.U. Nr 212, poz. 1559). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2006 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-08-27 do 2006-11-22
1. Wartość pozyskanych darowizn niepieniężnych oraz świadczonych na rzecz komitetu wyborczego usług wycenia się w wysokości możliwych do uzyskania cen ich sprzedaży netto, nie wyższych od cen nabycia lub kosztów wytworzenia, a na dzień sporządzenia sprawozdania finansowego po pomniejszeniu o dokonane odpisy amortyzacji.
2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do nieodpłatnych usług polegających na rozpowszechnianiu plakatów i ulotek wyborczych przez podmioty inne niż przedsiębiorcy.