Wersja obowiązująca od 2006-11-23 do 2009-12-24
[Dowody księgowe] 1. Podstawą zapisów w księgach rachunkowych lub ewidencji uproszczonej prowadzonej przez komitety wyborcze są dowody księgowe. Zewnętrzne (obce) dowody księgowe powinny zawierać co najmniej następujące dane:
1) rodzaj dowodu i jego numer identyfikacyjny;
2) [5] określenie osoby dokonującej wpłaty na rzecz komitetu wyborczego (imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania) bądź funduszu wyborczego albo wystawcy rachunku (faktury);
3) datę operacji i jej wartość.
2. Ewidencja przychodów (wpływów) oraz kosztów (wydatków) i zobowiązań finansowych komitetów wyborczych powinna być prowadzona w sposób zapewniający uzyskanie informacji niezbędnych do prawidłowego sporządzenia sprawozdania finansowego.
[5] § 8 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 listopada 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości komitetów wyborczych (Dz.U. Nr 212, poz. 1559). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2006 r.
Wersja obowiązująca od 2006-11-23 do 2009-12-24
[Dowody księgowe] 1. Podstawą zapisów w księgach rachunkowych lub ewidencji uproszczonej prowadzonej przez komitety wyborcze są dowody księgowe. Zewnętrzne (obce) dowody księgowe powinny zawierać co najmniej następujące dane:
1) rodzaj dowodu i jego numer identyfikacyjny;
2) [5] określenie osoby dokonującej wpłaty na rzecz komitetu wyborczego (imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania) bądź funduszu wyborczego albo wystawcy rachunku (faktury);
3) datę operacji i jej wartość.
2. Ewidencja przychodów (wpływów) oraz kosztów (wydatków) i zobowiązań finansowych komitetów wyborczych powinna być prowadzona w sposób zapewniający uzyskanie informacji niezbędnych do prawidłowego sporządzenia sprawozdania finansowego.
[5] § 8 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 listopada 2006 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad rachunkowości komitetów wyborczych (Dz.U. Nr 212, poz. 1559). Zmiana weszła w życie 23 listopada 2006 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-08-27 do 2006-11-22
1. Podstawą zapisów w księgach rachunkowych lub ewidencji uproszczonej prowadzonej przez komitety wyborcze są dowody księgowe. Zewnętrzne (obce) dowody księgowe powinny zawierać co najmniej następujące dane:
1) rodzaj dowodu i jego numer identyfikacyjny;
2) określenie osoby dokonującej wpłaty na rzecz komitetu wyborczego (imię i nazwisko oraz adres i numer PESEL) bądź funduszu wyborczego albo wystawcy rachunku (faktury);
3) datę operacji i jej wartość.
2. Ewidencja przychodów (wpływów) oraz kosztów (wydatków) i zobowiązań finansowych komitetów wyborczych powinna być prowadzona w sposób zapewniający uzyskanie informacji niezbędnych do prawidłowego sporządzenia sprawozdania finansowego.